تحلیل تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت؛ 19 نکته و راز پنهان

به گزارش بازی های اندروید، اولین تریلر آمازون برای سریال ارباب حلقه ها، مکان های تازه، شخصیت های آشنا و حماسه های بسیاری را به تصویر می کشد. پس با هم به آنالیز کامل این تریلر می پردازیم.

تحلیل تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت؛ 19 نکته و راز پنهان

آمازون در اواخر سال 2017 با وارثان تالکین به توافق رسید تا حق انحصار پخش سریال تلویزیونی ارباب حلقه ها در این پلتفرم را به دست آورد. جف بزوس در پی ساخت چیزی مانند بازی تاج و تخت برای خودش است و پول زیادی برای حلقه های قدرت سرمایه گذاری نموده اما مبلغ دقیق آن به طور رسمی فاش نشده است. البته همه می دانیم که بازسازی سرزمین میانه مقرون به صرفه نیست.

انتها جزئیات حلقه های قدرت در آستانه پخش در تاریخ 2 سپتامبر 2022 در حال انتشار است. شخصیت های اصلی حلقه های قدرت که در عصر دوم تالکین و بر اساس داستان هایی از آثار دیگر این نویسنده (مانند سیلماریلیون) روایت می گردد، گالادریل با بازی مورفید کلارک و الروند با بازی رابرت آرامایو هستند. سایه سائورون بر سرزمین میانه سنگینی می نماید و مردمان آزاد این سرزمین، الف ها، کوتوله ها، هارفوت ها و انسان ها دوباره درگیر جنگی بزرگ بین خیر و شر می شوند.

پس از انتشار عکس های فراوان از بازیگران اصلی، حالا اولین تریلر ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت نیز منتشر شده است. عظمت و ارزش های تولیدی بالای مجموعه بلافاصله در همان نگاه اول معین است. اما کدام مکان ها، سرنخ های داستانی و شخصیت ها در این تریلر به تصویر کشیده می شوند.

19. نومنور در نسخه لایواکشن

تریلر تبلیغاتی سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت با چشم انداز ای وسیع از یک ارگ چشمگیر و کوهی سر به فلک کشیده که در دوردست قرار گرفته است آغاز می گردد. گفته می گردد که این مکان نومنور است، جزیره ای متعلق به انسان ها که بین سرزمین میانه و سرزمین های جاودان قرار گرفته است و به وسیله والارها و در انتها عصر اول تالکین به آن ها هدیه داده شده است. به همین دلیل احتمالا کوه پس زمینه، منلتارما و مجسمه جلوی تصویر، الروس، برادر الروند و اولین پادشاه نومنور باشد.

18. شکارچیان بالدار ارباب حلقه ها چه کسانی هستند؟

یکی از تصاویر عجیب و غریب تریلر آمازون از ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، دو شخصیت مرد را نشان می دهد که در حال گشت و گذار در ارتفاعات چمن زار هستند و بال های بزرگی بر پشت آن ها قرار گرفته است که بسیار طبیعی به نظر می رسند. این شخصیت ها در واقع شکارچیان عشایری هستند که نیزه های تیزی دارند و احتمالا با بال های تقلبی خود، موجود بیچاره ای را فریب می دهند و با این نیزه ها به او صدمه می زنند. شاید هم بال های پشت آن ها نشانه ای مبنی بر یک شکار موفقیت آمیز باشد. موجود مورد هدف این شخصیت های اسرارآمیز در تصاویر معین نیست اما اوایل عصر دوم تالکین پر از موجودات کیمری است که مورگوث آن ها را شکار می نماید. این مردان احتمالا عضو عشایر لوسوث باشند که از منطقه ها سردتر می آیند (علت پوشش آن ها) و به لیندون نیز رفت وآمد دارند.

17. مارکلا کاونا در نقش یک هارفوت

هابیت ها در عصر دوم حرف چندانی برای گفتن ندارند اما در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، هارفوت ها را داریم که همان هابیت های اولیه هستند که هنوز در شایر و اطراف آن ساکن نشده اند. مارکلا کاونا نقش یکی از این هارفوت ها را بازی می نماید که در این جا در یک اردوگاه ابتدایی دیده می گردد. هارفوت ها موجوداتی مرموز و جدا از گونه های دیگر توصیف می شوند. شخصیت کاونا در این صحنه می گوید: شگفتی هایی فراتر از سرگردانی ما در این جهان وجود دارد. به نظر می رسد این جوان قوانین مردم خود را زیر پا می گذارد تا در پی خانه ای تازه و بهتر یا شاید همان شایر برود.

16. گالادریل با بازی مورفید کلارک از یک کوه بالا می رود

پیش از این، گالادریل با بازی مورفید کلارک را در عکس های رسمی ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، با زره دیده بودیم و این تریلر باز هم به این شخصیت می پردازد. بسیاری از مخاطبان بانو لوثلورین مهربان را می شناسند که جادوی قدرتمند و چهره مرموز ترسناکی دارد اما گالادریل یک جنگجوی زبردست است که با استفاده از فولاد سرد و سخت با پیروان مورگوث می جنگد. گالادریل در ماجراجویی خود، علاوه بر فرماندهی یک ارتش، ظاهرا به همراه چند فرد دیگر از یک کوه بالا می رود و معین نیست که آیا آن ها هم رزمان او هستند یا خیر. ستارگان روی شانه های او نماد ستاره فینور هستند.

15. آیا هالبراند با بازی چارلی ویکرز اهل نومنور است؟

ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، چارلی ویکرز را به عنوان هالبراند معرفی می نماید که یک شخصیت انسانی تازه در جهانی تالکین است. هالباند در تبلیغات رسمی به عنوان فردی که از گذشته اش فرار می نماید توصیف می گردد و این سکانس طوفانی در دریاهای ساندرینگ اتفاق می افتد. بنابراین شاید بتوانیم استنباط کنیم که هالبراند از نومنور، جزیره انسان های فانی که بین سرزمین میانه و والینور قرار گرفته است، آمده است. هالبراند یا باید از خانه اش تبعید شده باشد یا به علت اعمال نامناسب فرار نموده باشد. او ظاهرا چندان در راهنمایی قایقش تخصصی ندارد. وی در ادامه حلقه های قدرت با گالادریل روبه رو خواهد شد.

14. آیا آروندیر، لگولاس تازه ارباب حلقه هاست؟

لگولاس برای مهارت چشم گیر خود در تیراندازی با کمان در ارباب حلقه ها معروفیت پیدا کرد اما این الف موطلایی و پیرو فرودو، در عصر دوم جایی ندارد. در حلقه های قدرت با آروندیر با باری اسماعیل کروزکوردوا آشنا می شویم که شخصیت تازه دیگری از اساطیر تالکین است. آروندیر یک الف سیلوان (الفی که بیشتر به علت توانایی های رزمی خود شناخته می گردد) است و به وضوح در استفاده از تیر و کمان مهارت دارد. آروندیر درگیر یک رابطه عاشقانه ممنوعه به سبک رومئو و ژولیت با یک زن انسان خواهد شد.

13. آتش موجود در آسمان نشان از رازی بزرگ دارد

تصویر غیرقابل شرح دیگر تریلر ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، متعلق به این گلوله آتشین است که بر فراز آسمان حرکت می نماید. این گلوله ارتفاع زیادی دارد و قطعا پرتابه منجنیق نیست و از طرف دیگر قطعا یک ستاره هم نیست، چرا که به نسبت یک ستاره، ارتفاع کمی دارد. پس جادویی در پس این تصویر اسرارآمیز نهفته است و این گلوله شاید طلسمی از سائورون، آتشی از سوی بالروگ های بازمانده مورگوث یا شلیک الف ها به سمت یک دشمن نادیده باشد. در ادامه تریلر، مردی را می بینیم که در شعله های آتش می سوزد و گلوله های آتشین به طور غیرطبیعی در اطراف او به پرواز درمی آیند و متوجه می شویم که جادوی آتش نقش مهمی در حلقه های قدرت دارد.

12. بنجامین واکر در نقش پادشاه گیل گالاد؟

گالادریل و الروند عناوین تیترها را به خود اختصاص داده اند اما مهم ترین الف در حلقه های قدرت، پادشاه نولدور، گیل گالاد است که بازیگر شخصیتش هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. گیل گالاد در فلش بک های فیلم یاران حلقه به کارگردانی پیتر جکسون، با بازی مارک فرگوسن به تصویر کشیده می گردد اما اکنون شاید نقش او را بنجامین واکر که شخصیتش در تیزر حلقه های قدرت، با لباس های طلایی شاهانه دیده می گردد ایفا نماید. گیل گالاد در عصر دوم بر لیندون فرمانروایی می نماید که حوضی پر از آب و برگ های طلا، مشابه آن چه در تصویر می بینیم در آن جا قرار گرفته است.

11. گالادریل به نیروهای مورگوث یورش می برد

تریلر، شخصیت گالادریل را در حالتی نشان می دهد که هواداران ارباب حلقه ها تا حد زیادی با آن آشنا هستند. مورفید کلارک سوار بر اسب خود به میدان نبرد می رود و سواره نظامان همراه خود را رهبری می نماید. معین نیست که گالادریل به چه کسی یورش می برد اما به احتمال زیاد، او لشکری بر علیه همه حامیان مورگوث که هنوز در عصر دوم زنده هستند، به راه انداخته است و به خاطر از دست دادن برادرانش که به وسیله سائورون دستگیر و شکنجه شدند و مردند، به آن ها حمله می نماید.

10. کیپ چپمن در سرزمین میانه

فردی که در تصویر مشعل به دست دارد شباهت عجیبی به الروند با بازی رابرت آرامایو دارد اما در واقع کیپ چپمن نقش این کاراکتر ناشناخته را بازی می نماید. بدون دقت و توجه به گوش او، تشخیص این که این چهره متعلق به کدام نژاد است، سخت به نظر می رسد. اگرچه تیر و کمان او نشان از یک الف از نژادی متفاوت دارد. شاید این شخصیت گوش هایش را پنهان نموده تا جلب توجه نکند و احتمالا میخواهد به جایی فراتر از اماکن معمول الف ها قدم بگذارد. هیولایی که او از آن فرار می نماید، شبیه هیچ کدام از موجودات لایواکشن ارباب حلقه ها نیست اما شباهت زیادی به غول های سرزمین میانه دارد که پوستی خاکستری دارند و همگی در غار زندگی می نمایند.

9. مراسم الف ها صحنه های فیلم های پیتر جکسون را تداعی می نماید

این صحنه بسیار کوتاه، مراسم الف ها را به تصویر می کشد و دوربین خیلی دورتر از آن است که اتفاقات و افراد حاضر در صحنه را تشخیص دهیم. نکته مهم تر در اینجا این است که حلقه های قدرت به خوبی لحن بصری فیلم های ارباب حلقه ها اثر پیتر جکسون را تداعی می نماید و این صحنه به طرز جالبی یادآور لایو اکشن ریوندل از سال 2001 است. داستان حلقه های قدرت زودتر از ریوندل روایت می گردد و به احتمال زیاد این مکان در لیندون قرار گرفته است. به شی کاسه مانندی که بر فراز آبشار آویزان شده توجه کنید که شبیه به آینه گالادریل در یاران حلقه است.

8. شاهزاده دورین چهارم با بازی اوین آرتور - آیا حلقه های قدرت چندین جدول زمانی خواهد داشت؟

در اولین تصویر تریلر ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت از کوتوله ها، اوین آرتور را می بینیم که در نقش شاهزاده دورین چهارم یا خزادوم بازی می نماید. دورین چهارم، در طول جدول زمانی حلقه های قدرت هنوز یک شاهزاده است اما در نهایت پادشاه می گردد و در جریان آخرین اتحاد الف ها و انسان ها برای آن ها می جنگد. در نتیجه، داستان دورین در اواخر عصر دوم و نزدیک تر به عصر ایسیلدور که در حلقه های قدرت نیز حضور خواهد داشت، روایت می گردد. داستان های گالادریل و الروند ظاهرا چندین هزار سال قبل از این بازه زمانی اتفاق می افتند. پس آیا گنجاندن دورین چهارم در سریال، نشان از روایتی با جداول زمانی متفاوت دارد؟

7. رابرت آرامایو در نقش الروند

تریلر حلقه های قدرت در نهایت تصویر مناسبی از رابرت آرامایو در نقش الروند جوان (شخصیت هوگو ویوینگ در سه گانه پیتر جکسون) ارائه می نماید. الروند در طول این دوره، زیر نظر گیل گالاد خدمت می نماید و در تبلیغات رسمی به عنوان فردی جاه طلب از نظر سیاسی توصیف می گردد. هدف نهایی او ایجاد ریوندل خواهد بود.

6. سوفیا ناموت در نقش دیسا

سوفیا ناموت یکی دیگر از تازه واردان سرزمین میانه در نقش دیسا، پرنسس خزادوم، اولین زن کوتوله در لایواکشن ارباب حلقه هاست. حلقه های قدرت سعی در تنوع بخشیدن به داستان سرزمین میانه دارد که تلاشی تحسین برانگیز است.

5. هالبراند گوش های گالادریل را چک می نماید

همان طور که قبلا ذکر شد، گالادریل و هالبراند در طی یک طوفان وحشتناک در دریا با یک دیگر روبه رو می شوند. در این صحنه، دستی ناشناس (به احتمال خیلی زیاد دست هالبراند است) موهای گالادریل را کنار می زند و شکل گوش های او را آنالیز می نماید. این صحنه بی اعتمادی اولیه بین گالادریل و همراه تازهش را نشان می دهد که در ادامه راه با یک دیگر دوست می شوند.

4. برخورد یک هارفوت با مردی مرموز

در ادامه راز آتش در ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت، شخصیتی که به نظر می رسد مارکلا کاونا باشد با مردی شعله ور روبه رو می گردد. دقیقا نمی توان گفت که این جا چه اتفاقی در حال رخ دادن است اما شاید این فرد با گلوله آتشی که از آسمان آمده برخورد داشته است.

3. دیگر کوتوله های حلقه های قدرت

تریلر در قسمت های انتهای مانند همه تریلر های سینمایی و تلویزیونی چندین تصویر را به سرعت به نمایش می گذارد و در یکی از آن ها، دورین چهارم با ضربه ای به یک سنگ، آن را به دو نیم تقسیم می نماید و گروهی از کوتوله های مو خاکستری از پشت در حال دیدن هستند که نشان از حضور پررنگ این گونه تنومند در این سریال دارد.

2. الف های فینرود در برابر اورک ها

در تصویری که مشابه نبرد هلمز دیپ در فیلم های ارباب حلقه هاست، الف ها با زره طلایی با اورک های مزاحم که همگی زرهی آهنین و تیره بر تن دارند درگیر می شوند. مردی که در مرکز تصویر دیده می گردد فینرود، برادر گالادریل با بازی ویل فلچر است که در عصر اول درگذشت. این صحنه کلاسیک به سبک آثار جکسون می تواند بخشی از یک فلش بک برای شرح انگیزه های گالادریل باشد.

1. این دست متعلق به کیست؟

آخرین تصویر عجیب تریلر ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت باید به این معنی باشد که فرد (دست) موجود در این تصویر اهمیت زیادی دارد. هاله شوم پیرامون دست ممکن است نشان گر سائورون باشد اما فرم آناتار دستان ارباب تاریکی، ظاهری زیبا (و نه خاکی) دارد. با توجه به ارتباط خدایان با جنگل نشینان، شاید او تام بامبدیل باشد. این دست در پوسترهای حلقه های قدرت نیز دیده می گردد. اما گزینه عجیب تر، اولورین (شکل و شمایل اصلی گندالف) است. گندالف قبل از تجسم به عنوان یک جادوگر، بدون توجه به دیگران به میان الف های والینور می رفت تا اطلاعات بیشتری درباره آن ها کسب کند. این لباس های پاره و دست های مهربان شاید بخشی از پوشش مبدل او باشند.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1530

به "تحلیل تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت؛ 19 نکته و راز پنهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل تریلر سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت؛ 19 نکته و راز پنهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید