تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی به وسیله یزدان دوست

به گزارش بازی های اندروید، مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست تازه مدیریت بازاریابی این شرکت 4 استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات تازه و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان تازه و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی 4 گانه ای است که از سوی یزدان دوست تشریح شد.

تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی به وسیله یزدان دوست

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا یزدان دوست گفت: مدیریت بازاریابی در شرکت های بیمه جایگاه بسیار ویژه ای از نظر جلب مشتری و ساز و کار حفظ آن دارد.

وی با تاکید بر اینکه نقش فعالیت های پیش از فروش، ضمن فروش و پس از فروش مانند دیگر بخش های مالی در صنعت بیمه هم قابل توجه است، اضافه کرد: قطعا پیش از این نیز همه دوستان زحمات زیادی متحمل شده اند، اما به نگاه و رویکرد نوی در این بخش احتیاج بود و بی شک سرپرست نو مدیریت بازاریابی با دانشی که در زمینه تدوین راهبرد دارد، می تواند در پیشبرد اهداف شرکت اثرگذار باشد.

مدیرعامل بیمه ملت توضیح داد: در حوزه پاسخگویی و ضرورت توجه ویژه به آن برای سال 1402 باید شاهد تحولات و برنامه های نوی باشیم، زیرا این مدیریت حلقه اتصال بیرون و درون سازمان است.

یزدان دوست ادامه داد: در زمینه طراحی محصولات نو، جلب مشتریان نو و ایجاد بازار خاص باید بسیار فعال باشیم و حوزه مناقصات هم مجدداً به مدیریت بازاریابی باز می گردد.

وی با بیان اینکه در حوزه نگه داشت مشتریان نیز باید گام های بلندی برداشت و با برنامه ریزی، با بیمه گذاران بزرگ ارتباط برقرار کرد، گفت: باید برای جذب بیمه گذاران نو و نگهداری آن ها فعال باشیم، زیرا بودن و موفقیت ما مشروط به رضایت مشتریان است.

مدیرعامل بیمه ملت بعلاوه اظهار کرد: توجه به خرده فروشی از راهبرد های اصلی شرکت است و باید با همکاری مدیریت شعب طرح های مستقلی تدوین و نمایندگان باانگیزه تر و فعال تر شوند.

یزدان دوست اعلام نمود: امیدوارم با حضور همکارانی که سابقه مفید و ارزشمندی در شرکت بیمه ملت دارند، از دانش و تجربه آن ها برای منافع شرکت استفاده گردد تا اثرگذارتر و مفیدتر از گذشته نقش ایفا نمایند. باید از حاشیه ها دوری کنیم و فقط رویکرد حرفه ای و کار در اولویت باشد نه هیچ چیز دیگر و سال 1402 را به نحوی تدبیر کنیم که شاهد روند رو به رشد و موفقیت شرکت باشیم.

امیرحسین قربانی، معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در سخنانی با ارزیابی مثبت از این تغییر مدیریتی، گفت: احتیاج است برنامه ای مدون برای شبکه فروش شرکت تعریف گردد تا با یاری مدیریت نو و نیرو های توانمند این بخش، شاهد نظم بیشتر و عملکرد مثبت مجموعه باشیم.

مهرداد مهدی زاده، سرپرست نو مدیریت بازاریابی شرکت بیمه ملت نیز در این مراسم گفت: بازاریابی قلب تپنده شرکت و محل تلاقی سازمان با ذی نفعان خود یعنی بیمه گذاران و شعب است، بنابراین سعی می کنیم راهبرد محوری را در دستور کار داشته باشیم.

مهدی زاده پیش از این به عنوان مدیر طرح و توسعه شرکت بیمه ملت فعالیت می کرد.

پس از خاتمه این مراسم، علیرضا یزدان دوست از بخش های مختلف ساختمان کالج شرکت بیمه ملت بازدید و با کارکنان شرکت تبادل نظر کرد و در جریان نظرات آنان نهاده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1729

به "تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی به وسیله یزدان دوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح استراتژی 4 گانه بیمه ملت در حوزه بازاریابی به وسیله یزدان دوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید