تصاویر، فتحعلی اویسی به همراه دختر و پسرش

به گزارش بازی های اندروید، زندگی امروز / فتحعلی اویسی بازیگر و خواننده ایرانی دو فرزند به نام های کتایون و علیرضا دارد که عکسی از خود در کنار این دو فرزندش را منتشر نموده است.

تصاویر، فتحعلی اویسی به همراه دختر و پسرش

به گزارش زندگی امروز به نقل از پرشین وی، فتحعلی اویسی بازیگر و خواننده 73 ساله فارغ التحصیل کارگردانی از دانشگاه ایالتیتگزاس آمریکا است او بعد از برگشت به ایران فعالیت خود را آغاز کرد و عکس جالبی از دتر و پسرش را به اشتراک گذاشت.

فتحعلی اویسی متولد 1324 در فردو قم، بازیگر و خواننده است

فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری سینما از دانشگاه ایالتی تگزاس آمریکادر سال 1353 است، او سپس به ایران بازگشت و در سینما و تلویزیون بعد از انقلاب آغاز به فعالیت کرد.

آغاز فعالیت

پس از اتمام تحصیل به عضویت سیمای جمهوری اسلامی عایدی و در دههشصت در فیلمهای بسیاری بازی کرد چند فیلم ناپیروز هم کارگردانی کرد.

در اوایل دهه هفتاد دوباره به کارگردانی روی آورد و سومین فیلم بلندش (مریم و میتیل)فیلم پیروزی از آب عایدی. اما در چهارمین فیلمش (سربلند) به هیچ وجه پیروز نبود. فتحعلی اویسی در نیمه دوم دهه هفتاد در تلویزیون فعال بود و بازیهای زیبایی هم از خود به نمایش گذاشت.

وقتی محبوب شد

در تلویزیون هم نقش آفرینی او در یک قسمت از مجموعه تهران 11 و مجموعه چمدانهایبسته تحسین همگان را برانگیخت.اوج هنرنمایی و پیروزیت فتحعلی اویسی، بازی در مجموعه تلویزیونی بدون توضیح بود.

آقای کاووسی

فتحعلی خان اویسی که خودش می گوید هنوز هم مردم او را به نام آقای کاووسی،همان مدیر بامزه نشریه وزیر شهر قشنگ می شناسند، نخستین نکته ای که به محض شنیدن نامش به فکر هر مخاطبی خطور کند، تکیه کلام ها و خنده های معروف و بامزه اش باشد.

دیجیتالم کجا بود؟ یا دوگوله یا توجه نکردی چی گفتم که از آن دسته کلماتی بودندکه تا مدت ها بین مردم دهان به دهان می چرخیدند و کهنه هم نمی شدند.

ماجرای فتحعلی اویسی و ازدواجش

در بیشتر سایت ها از زهره صفوی بعنوان همسرش ایشان نام برده شده استکه این خبر کذب بوده، در هر صورت آقای اویسی متاهل بوده و دارای دو فرزند بنام های کتایون و علیرضا می باشد.

ضمناً زهرا اویسی فرزند زهره صفوی است که هیچ نسبتی با فتحعلی اویسی ندارد.

بازیگری، هووی خانواده من است

با توجه به حرفه ای که دارم، متاسفانه نتوانسته ام تا امروز آن طور که دلممی خواسته در کنار خانواده و فرزندانم باشم. از آنجا که در کارم هم با عشق جلو رفته ام و از طرفی عاشق خانواده ام هم هستم، حرفه ام هوو یا رقیب عشقی سختی برای خانواده ام به شمار میرود.

خوانندگی

داستان تهیه آلبوم موسیقی با پسرم علیرضا از زمانی آغاز شدکه او یک ترانه با نام پسرم را برای من ساخت و وقتی آن را گوش کردم،یک جورهایی تشویق شدیم با یکدیگر یک آلبوم موسیقی مشترک تهیه کنیم.

که بعد از مدت ها بالاخره مجوز انتشارش صادر شد. قبل از این که بخواهم در تیتراژ پایانی سریال ها ترانه بخوانم، می خواندم وگرنه جلوی آن همه استاد موسیقی و اهل فن،مگر می توانی همین طوری پشت میکروفن بایستی و برای این همه مخاطب برنامه بخوانی.

کاندید لوح زرین برترین بازیگر نقش مکمل مرد (ناخدا خورشید)[ دوره 5 جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) - سال 1365 ]

کاندید سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش مکمل مرد (سرب)[ دوره 7 جشنواره فیلم فجر (مسابقه سینمای ایران) - سال 1367 ]

تصادف رانندگی28 اسفند ماه 95 : در جاده متل قو به سمت نمک آبرود و به همراه همسرم مشغول رانندگی بودم که ناهمگون بودن جاده و ماسه ای که کف آن ریخته شده بود باعث بر هم خوردن تعادل و واژگونی خودروی من شد.

بعد از واژگونی خودرو هشت بار به دور خود چرخید و خدا خواست تا زنده بمانیم.

منبع: زندگی روز
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1304

به "تصاویر، فتحعلی اویسی به همراه دختر و پسرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، فتحعلی اویسی به همراه دختر و پسرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید