تعداد گردشگران خارجی در استان فارس کاهش یافته است

به گزارش بازی های اندروید، به دلیل کاهش جهانگردان خارجی در فارس، کوشش برای جذب جهانگرد داخلی در استان افزایش یافته است.

تعداد گردشگران خارجی در استان فارس کاهش یافته است

مصیب امیری، مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس بر لزوم کوشش برای افزایش جذب توریست داخلی با اشاره به کاهش تعداد توریستان خارجی در شرایط کنونی تاکید نمود.

مصیب امیری در ادامه گفت:

میراث فرهنگی نشست هایی را در حوزه های مختلف با هدف توسعه توریستی در فارس و با استفاده از خرد جمعی و راهکارهای اجرایی تخصصی، برگزار کند.

به گفته امیری این نشست های تخصصی در حوزه های توریستی، صنایع دستی و رسانه به شکل برنامه ریزی شده برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با اشاره به کاهش جمعیت توریستی خارجی با توجه به شرایط کنونی، بیان نمود که باید شرایط را برای تحرک پذیری توریستی داخلی و درون استانی با برنامه های ضربتی و عملیاتی متمرکز کرد.

امیری درباره جذب توریست گفت:

می توان در حوزه های مختلف توریستی با بهره گیری از ظرفیت های غنی شناخته شده و ناشناخته استان فارس و با همکاری بخش خصوصی برای جذب توریستان داخلی بسته های مقرون به صرفه قیمت تهیه و اجرایی کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با بیان اینکه اضافه شدن یک روز به تعطیلات آخر هفته از موارد در دست پیگیری است، گفت این موضوع می تواند در پویایی سفرهای درون استانی موثر باشد.

ایشان بعلاوه از رایزنی با بخش زیارتی دیگر استان ها و مبادله تفاهم نامه هایی با هدف ارتقاء ظرفیت توریستی مذهبی اطلاع داد.

مدیرکل میراث فرهنگی آژانس های مسافرتی را حلقه پیونددهنده اجزای توریستی دانست که می توان زمینه تحول در بخش توریستی و برطرف مسائل را در این جلسات هم اندیشی و تخصصی و با استفاده از نظر متخصصین فراهم کرد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1538

به "تعداد گردشگران خارجی در استان فارس کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد گردشگران خارجی در استان فارس کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید