توسعه و تجهیز ایستگاه مرکزی بازیافت منطقه9

به گزارش بازی های اندروید، ایستگاه مرکزی بازیافت منطقه9، واقع در بزرگراه فتح تهران، یکی از مراکز مهم حوزه خدمات شهری است که با بیش از یک دهه فعالیت احتیاج به بازسازی، رسیدگی و تجهیز داشت که به همت معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه این رخ داد.

توسعه و تجهیز ایستگاه مرکزی بازیافت منطقه9

خبرنگاران - مریم قاسمی : سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه9 با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه از زمان افتتاح ایستگاه بازیافت بزرگراه فتح بیش از 12 سال می گذرد، تجهیزات موجود در ایستگاه بازیافت به منظور انجام نظافت و شست وشوی روزانه ایستگاه مذکور احتیاج ضروری به بازسازی و تجهیز داشت که انجام شد و بعلاوه در مسیر حفظ ایمنی و بهداشت کارگران مستقر، سرویس بهداشتی و حمام مناسب نیز برای آنها ساخته شد.

او اضافه کرد:بر این اساس، معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه9 از خرداد 1401 به ساخت بنایی به متراژ 110متر مربع که دارای 4 چشمه سرویس بهداشتی، 3 چشمه حمام، یک اتاق مدیریت و یک اتاق نگهبانی است اقدام کرد.

شهردار منطقه9 در سرانجام یادآور شد: تا 20روز آینده در سوله پردازش پسماند و بازیافت، نواقص مربوط به موارد HSE و محیط زیست از جمله ساماندهی کابل ها و سیم های برق، اصلاح تابلو برق و نصب هواکش انجام خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1402 بروزرسانی: 29 فروردین 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1752

به "توسعه و تجهیز ایستگاه مرکزی بازیافت منطقه9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه و تجهیز ایستگاه مرکزی بازیافت منطقه9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید