جاده یاسوج به اصفهان باز هم حادثه ساز شد

به گزارش بازی های اندروید، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر تصادف در محور کمربندی یاسوج - اصفهان، یکی از جاده های پرحادثه استان 3 تن زخمی شدند.

جاده یاسوج به اصفهان باز هم حادثه ساز شد

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر برخورد خودرو سمند و ریو در جاده کمربندی یاسوج - اصفهان موجب مصدومیت سرنشینان این خودرو ها شد.

او اضافه نمود: این حادثه در کمربندی پل زردک رخ داد و بلافاصله به علت مأموریت آمبولانس اورژانس شهرک فرودگاهی، آمبولانس پایگاه 5 شهری به منطقه اعزام شد.

وحدت نژاد با بیان اینکه مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند ادامه داد: بعلاوه راکب موتور سیکلت در جاده مادوان بر اثر برخورد با خودروی پیکان در منطقه مادوان به شدت مصدوم شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آمبولانس اورژانس بلافاصله در منطقه حاضر و بعد از اقدامات لازم راکب موتور سیکلت را به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

جاده کمربندی یاسوج - اصفهان یکی از منطقه ها حادثه خیز است، و متأسفانه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز اقدام جدی برای توسعه و ساماندهی این جاده انجام نداده اند.

توسعه و ساماندهی محور کمربندی یاسوج - اصفهان یکی از طرح های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1467

به "جاده یاسوج به اصفهان باز هم حادثه ساز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده یاسوج به اصفهان باز هم حادثه ساز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید