خبرنگاران حوادث آخر سال منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن پنج نفر در مریوان شد

به گزارش بازی های اندروید، سنندج - خبرنگاران - رییس آتش نشانی شهرستان مریوان گفت: در حوادث آخر سال و شب عید این شهرستان یک نفر کشته و پنج نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند.

خبرنگاران حوادث آخر سال منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن پنج نفر در مریوان شد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

سالار درخشانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اولین حادثه مربوط به نزاع بین 2 نفر در میدان ورزشگاه شهر مریوان بود که یک نفر از آنها با اصابت گلوله تفنگ شکاری به پیشانی اش جان باخت و 2 نفر دیگر نیز زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: در حادثه دوم در محله مردوخ شهر مریوان 2 جوان 30 ساله حین ساخت مواد محترقه دست ساز در منزل مسکونی خود به شدت زخمی شده و روانه بیمارستان شدند.

رییس آتش نشانی شهرداری مریوان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت یادآور شد: بر اثر این حادثه بخشی از طبقه چهارم این منزل مسکونی تخریب و به یک خودروی پراید خسارت وارد شد.

وی افزود: در حادثه دیگری که در میدان جهاد رخ داد یک جوان 24 ساله حین انفجار مواد محترقه یک دست خود را از دست داد و به شدت مصدوم شده که توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

درخشانی افزود: هرساله در روزهای آخر سال و ابتدای سال جدید بسیاری از افراد با ساخت نارنجک های دستی و ترقه های دست ساز باعث ایجاد خسارات جانی و اقتصادی به خود و اطرافیان می شوند و ضروری است که فرهنگ سازی صحیح در جامعه توسط خانواده ها به فرزندان خود برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی انجام گردد تا شاهد وقوع حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

در استان کردستان علاوه بر چهارشنبه آخر سال در شب عید هم جشن گرفته شده و آتش روشن می گردد اما این جشن ها توسط بعضی از جوانان به دلیل گرایش به مواد منفجره غیر ایمن به حوادث ناگوار منجر می انجامد.

شهرستان مریوان با حمعیت 150 هزار نفری در 135 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1084

به "خبرنگاران حوادث آخر سال منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن پنج نفر در مریوان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حوادث آخر سال منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن پنج نفر در مریوان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید