خبرنگاران ناپولی با درخشش اوسپینا فینالیست شد

به گزارش بازی های اندروید، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال ناپولی با درخشش داوید اوسپینا دروازه بان کلمبیایی خود، جواز حضور در فینال جام حذفی ایتالیا را به دست آورد.

خبرنگاران ناپولی با درخشش اوسپینا فینالیست شد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

شنبه شب در دومین ملاقات دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا، ناپولی در استادیوم سن پائولو از اینتر پذیرایی کرد که این ملاقات با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. ناپولی در بازی رفت یک بر صفر برنده شده بود و در مجموع با رجحان دو بر یک، جواز حضور در فینال را کسب کرد.

در همان دقیقه سوم بازی، کرنر ارسالی اریکسن هافبک دانمارکی اینتر بدون برخورد به بازیکنی درون دروازه ناپولی جای گرفت تا گل او رقم بخورد.

اینتر عملکرد بهتری داشت و در دقیقه 30 ضربه سر لوکاکو این تیم را در آستانه گل دوم قرار داد که اوسپینا با واکنشی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 40 بار دیگر اوسپینا با عکس العمل عالی ناجی تیمش شد و شوت سنگین کاندروا را دفع کرد.

در دقیقه 42 دروازه بان ناپولی با شروعی عالی توپ را به اینسینیه رساند و پاس او نیز به دریس مرتنز رسید تا ناپولی به گل تساوی برسد.

ناپولی نیمه دوم را بهتر شروع کرد و اجازه نداد اینتر به حملاتش ادامه دهد.

کونته و گتوسو سرمربیان این 2 تیم که مدام در محوطه فنی حضور داشتند، با تعویض های متعدد و جابه جایی بازیکنان فرایند تیم خود را تغییر می دادند.

در دقیقه 81 کار تیمی اینتری ها موجب شد میهمان در آستانه گلزنی باشد که بازهم اوسپینا با واکنش مناسب شوت اریکسن را مهار کرد.

در دقایق پایانی بازیکنان اینتر با ارسال های متوالی از جناح چپ خطرناک نشان دادند که خط دفاعی میزبان با حضور کولیبالی، هیسای، ماکسیموویچ و دی لورنزو اجازه کار به مهاجمان حریف را نداد.

پیش از این نیز، یوونتوس با عبور از آث میلان به ملاقات فینال راه یافته بود.

با این اوصاف، ملاقات فینال فصل جاری جام حذفی باشگاه های ایتالیا چهارشنبه هفته جاری و از ساعت 21 به وقت تهران بین تیم های یوونتوس و ناپولی در استادیوم المپیکو شهر رم برگراز می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 606

به "خبرنگاران ناپولی با درخشش اوسپینا فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ناپولی با درخشش اوسپینا فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید