خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، در چند هفته گذشته، بازار خودروهای وارداتی با کاهش قیمت همراه بوده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از خودروهای میلیاردی در بازار به همراه تغییرات هفتگی در قیمت آن ها به دست آمده است.

خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟

در بین خودروهای جدول زیر، نیسان جوک اسپرت با قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان و خودروی میتسوبیشی ASX با قیمت یک میلیارد و 450 میلیون تومان از خودروهای ارزان قیمت لیست زیر هستند.

خودروهای کیا اپتیما هیبرید، هیوندای توسان ix35 و میتسوبیشی اوتلندر تیپ 5 در محدوده قیمتی یک میلیارد و 600 میلیون تا یک میلیارد و 700 میلیون معامله می شوند.

در بین خودروهای موجود در جدول زیر، خودروهای رنو کولیوس، بی ام و سری 1 هاچبک 125i، هیوندای آزرا گرنجور، نیسان ایکس تریل و بی ام و سری 3 سدان 320i در محدوده قیمتی بالای دو میلیارد تومان قرار دارند.

با توجه به تغییرات هفتگی قیمت خوروها، هیوندای سوناتا LF هیبرید با 6/5 درصد کاهش قیمت ، خودروی کیا اپتیما هیبرید با کاهش 8/7 درصدی بیش ترین درصد تغییرات قیمتی را ثبت کردند.

در جدول زیر لیست خودروهای موجود در بازار با قیمت یک میلیارد تومان تا 2/5 میلیارد تومان را مشاهده می کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس آنالیز میدانی معاملات اجرا شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه داران ماشین و تماس های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می گردد.)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1182

به "خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای میلیاردی در بازار کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید