دریاچه فرایینگ پن نیوزیلند ، ماهیتابه داغ جهان

به گزارش بازی های اندروید، دریاچه فرایینگ پن نیوزیلند در واقع چشمه ای به وسعت 7 برابر زمین فوتبال می باشد به همین دلیل نام دریاچه را به خود گرفته است، این چشمه که بزرگترین چشمه آب گرم جهان می باشد مانند تمام چشمه های آب گرم سرشار از مواد معدنی می باشد و آب درون چشمه مدام در حال جوشیدن می باشد و فضای اطرافه این چشمه آبگرم پر از بخار آب می باشد. این چشمه در دره آتشفشانی با نام وایمنگو واقع شده است و معادل فارسی نام آن ماهیتابه داغ می گردد که کاملا با ویژگی چشمه همخوانی دارد، این چشمه آب گرم علاوه بر بزرگترین چشمه آب گرم بودن در فهرست زیباترین چشمه های آب گرم جهان هم قرار می گیرد و آن هم به خاطر کوه های پوشیده از درختان اطرافش می باشد. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا ماهیتابه داغ جهان را بیشتر بشناسید.

دریاچه فرایینگ پن نیوزیلند ، ماهیتابه داغ جهان

ویژگی های دریاچه فرایینگ نیوزیلند

ماهیتابه داغ جهان یا فرایینگ پن که شبیه به استخری بزرگ و البته زیبا و با آب گرم می باشد به دلیل این ویژگی ها و بعلاوه قطر 38000 متر مربعی توانسته هر ساله تعداد زیادی از گردشگران و علاقه مندان به طبیعت را به نیوزیلند جذب کند.البته گفتنی است که دمای این چشمه داغ به 60 درجه می رسد درست است که گفته می گردد چشمه های آب گرم و شنا کردن در آن برای سلامتی انسان خوب است ولی شما باید فکر اینکه بخواهید در این آب شنا کنید را از سر بیرون کنید، شاید فقط بتوانید مدتی در آن بایستید زیرا شنا کردن در این آب مانند شنا کردن در آبی با دمای یک لیوان چای داغ می باشد .

نحوه شکل گیری دریاچه آب گرم نیوزیلند

دریاچه فرایینگ پن در سال 1886 در منطقه ای با نام روتورئا نیوزیلند در پی یک فوران آتشفشانی شکل گیری های اولیه اش ایجاد شد و در سال 1917 طی یک فوران دیگر چشمه آب گرم فرایینگ پن به طور کامل و امروزی شکل گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1706

به "دریاچه فرایینگ پن نیوزیلند ، ماهیتابه داغ جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه فرایینگ پن نیوزیلند ، ماهیتابه داغ جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید