ساپینتو: گفتند جریمه نمی شوید، ولی محرومیت دادند!

به گزارش بازی های اندروید، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دوست دارم همه تیم های مثل سپاهان و پرسپولیس بازی نمایند، ولی من تا به حال فوتبال خوب از آن ها ندیده ام.

ساپینتو: گفتند جریمه نمی شوید، ولی محرومیت دادند!

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل طرفدار گفت:قبل از اینکه در مورد بازی فردا صحبت کنم، در مورد اتفاقاتی که برایم افتاد و جریمه شدم ناراحت هستم. لایق آن نبودم و واقعا نمی فهمم. از این رای واقعا مایوس شدم. صادق و جدی نبودند.

*گفتند جریمه نمی شوید، ولی محرومیت دادند

وی اضافه نمود: توافق کردیم که 5 دقیقه صحبت کنیم. رفتیم و صحنه هایی را که دیدیم چیزی در آن ها نبود. بیشتر از وقت معمول هم ماندیم. جو محبت آمیز بود و تاکید کردند که کاری نکردم. گفتن جریمه نمی شوید، اما جریمه و محرومیت دادند. می خواهم بدانم وقتی رفتیم بیرون چه اتفاقی افتاد؟ از من هم خواستند وقتی بیرون رفتم صحبت نکنم. باعث شگفتی من شد. اگر روزی کاری کنم فکر کنم ده جلسه محروم می نمایند. این ناامیدی بود که خواستم با شما در موردش صحبت کنم. وقتی روی یک نفر دست می گذارند تاثیر برای همه است.

*لایق این هستیم که از داوران صداقت ببینیم

ساپینتو گفت: موضوع دوم داوران است. تا کجا می خواهند این رفتار را داشته باشند؟ کی می خواهند صادق باشند؟ هر بازی از ما امتیاز می گیرند. لایق این هستیم که در بازی ها صداقت را ببینیم. دوباره می خواهم از داوران بپرسم که چرا اشتباهات بزرگ را در مقابل رقم می زنند؟ وقتی به استقلال آمدم، به طرفداران قول دادم که سه قهرمانی برایشان بیاورم، چون تیم بزرگی مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس احترامی از سوی داوران دارند. نمی خواهم کار خارق العاده ای نمایند. فقط صداقت داشته باشند. تا به حال احترامی بابت رجحان ما ندیدم.

*اگر پنالتی هایمان را می گرفتند، اکنون شکاف بزرگی در لیگ بود

سرمربی استقلال ادامه داد: اگر با ما صادق بودند 6 امتیاز جلوتر بودیم. این لیگ خیلی سخت است. همه تیم ها قوی و خوب هستند. اگر از این امتیازات استفاده نکنیم، کار خیلی سخت می گردد. این حقیقت است. اگر پنالتی ها را برایمان می گرفتند شکاف بزرگی در لیگ ایجاد می شد. تیم های دیگر هم می توانند در مورد مسائل خودشان صحبت نمایند، ولی من در مورد تیم خودم صحبت می کنم و به همه احترام می گذارم.

*ما در ایران 4 ورزشگاه سمبلیک داریم

ساپینتو توضیح داد: دو تا فینال تا شروع جام جهانی داریم. یک فینال در برابر طرفدار داریم و یک فینال دیگر مقابل نساجی. در مورد آن بازی نیز وقت داریم که بعدا صحبت کنیم، ولی اکنون یک موضوع اتفاق افتاده در ارتباط با سوپرجام که من اصلا آن را درک نمی کنم. ما اینجا ورزشگاه های بسیار خوبی داریم. من می گویم که آزادی نمی گردد، چون بی طرف نیست و نمی توانیم آنجا بازی کنیم. ما ورزشگاه سپاهان را داریم که بسیار ورزشگاه خوبی است. بعلاوه ورزشگاه تیم فولاد را هم داریم. 2 ورزشگاه دیگر نیز در مشهد و تبریز داریم. ما در ایران 4 استایوم سمبلیک داریم.

*بازی فینال باید در برترین ورزشگاه ها برگزار گردد

سرمربی استقلال ادامه داد: در حال حاضر ما طرفدار هم در ورزشگاه نداریم که با این حساب می توان این مسابقه را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد. حالا من قبول می کنم که ما نمی توانیم در آزادی بازی کنیم، ولی چرا جا های دیگر نه؟ من با تمام احترامی که برای تیم مس کرمان دارم، ولی به نظرم این یک بازی فینال است و بازی فینال باید در برترین ورزشگاه و برترین زمین چمن برگزار گردد. من بازی های مس کرمان را دیده ام و می دانم زمین آن ها هموار نیست. آن زمین پر از چاله است.

*در چنین زمینی استقلال بازنده خواهد بود

وی گفت: ما دوست داریم بازی باکیفیتی از خود به نمایش گذاریم و در چنین زمینی ما بازنده خواهیم بود و این اصلا منصفانه نیست. ما نمی توانیم در زمینی که پر از ناهمواری است بازی کنیم و این اصلا اتفاق خوبی نیست. نمی دانم این تصمیم را چه کسی گرفته است و این تصمیم کاملا علیه ما است. من امیدوارم که تا 5 روز پس از بازی مقابل طرفدار، روی زمین این ورزشگاه کار نمایند. من می دانم که فدراسیون یک تیمی را برای ترمیم ورزشگاه مس فرستاده تا برترین کیفیت ممکن ارائه گردد. امیدوارم بازی با مس خوب دنبال گردد نه اینکه یک جنگی داشتیم به خاطر اینکه کیفیت زمین چمن اصلا خوب نیست.

*نمی توانم به طرفداران قول بدهم، چون این اتفاقات اصلا نرمال نیست

ساپینتو گفت: همانطور که قول دادم به طرفداران، ما برای پیروزی خواهیم جنگید. نمی توانم اکنون به طرفداران هیچ قولی بدهم، زیرا 6 امتیازی که از ما گرفتند اصلا اتفاق نرمال و طبیعی نیست. این تصمیمی که برای سوپرجام گرفتند هم اصلا تصمیم نرمالی نیست. ما در مقابل چند جبهه در حال جنگ هستیم. الان متوجه این شدم. آن ها هر چقدر بخواهند به ما ضربه بزنند ما بیشتر با هم متحد خواهیم شد. هر کسی در استقلال به جنگیدن ادامه خواهد داد و ما متحد خواهیم شد. امیدوارم در ادامه موضوعات طبیعی تری را مشاهده کنیم. ما فقط در پی تصمیمات نرمال هستیم. هم برای خودمان و هم برای تیم های دیگر، ولی اکنون این احساس به من دست نداده است.

*طرفدار 3 مهاجم باکیفیت دارد

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: در مورد بازی با طرفدار باید بگویم که تیم خیلی خوبی است و مربی بسیار باتجربه ای دارد. در اول فصل با آن ها یک بازی محبت آمیز داشتیم که نسبت به آن موقع بسیار بهتر شدند. در 3 بازی اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتند و قبلا با سیستم 1-3-2-4 بازی می کردند، ولی الان سیستمان با 3-4-3 بازی می نمایند. 3 بازیکن در خط حمله دارند که باکیفیت هستند و سرعت بسیار بالایی دارند که باید مراقب آن ها باشیم. وینگر هایی خوبی دارند که خیلی خوب به باکس و محوطه می رسند. امیدوارم در مقابل طرفدار به رجحان برسیم. به برد احتیاج داریم و امیدوارم داوران هم خوب قضاوت نمایند و بدون هیچ اشتباهی سوت بزنند.

*دوست دارم همه تیم ها مثل پرسپولیس و سپاهان بازی نمایند

ساپینتو در مورد اینکه این تیم مقابل حریفانی که بسته بازی می نمایند به مشکل می خورد، گفت: متاسفم که این تیم ها با اصولی که ما برای قهرمانی کار می کنیم، بازی نمی نمایند. دوست دارم آن ها مثل سپاهان و پرسپولیس بازی نمایند، اما تا الان اینطور نبوده و باعث تاسف است. من تا به حال فوتبال خوب از آن ها ندیده ام.

*اتوبوس پارک کردن به فوتبال ایران ضربه می زند

وی توضیح داد: من به این شیوه که یکی دو اتوبوس پارک می نمایند احترام می گذارم. این استراتژی آن ها است. من این را دوست ندارم. برای فوتبال ایران هم خوب نیست، اما احترام می گذارم. هر مربی ایده خودش را دارد. توقع دارم همین بازی که مقابل استقلال انجام می دهند را مقابل تیم های دیگر هم داشته باشند. مقابل پرسپولیس یا سپاهان این بازی را ندیده ام. آنطور که مقابل ما دفاع می نمایند، مقابل تیم های دیگر دفاع نمی نمایند.

*باید روی تمام نمایندگی تیم کار کنیم

ساپینتو گفت: اگر آن رفتاری که با ما دارند را ببینم حتی اگر دوست نداشته باشم هم احترام می گذارم، چون همان را برای دیگران هم انجام می دهند. حالا در آینده می بینیم مدلی که با ما کار می نمایند را مقابل تیم های دیگر هم اجرا می نمایند یا نه. باید سخت کار کنیم. کار سخت است. برخی اوقات نمی توانید لحظات اول گل بزنید. داوران پنالتی ها را نمی گیرند، کار سخت می گردد. باید در حمله کارآمدتر ظاهر شویم. باید تمام نمایندگی را تقویت کنیم. روی این مساله در حال کار هستیم.

سعی داریم به مهاجمان اعتماد به نفس بدهیم که گل بزنند

سرمربی استقلال در مورد اینکه اول فصل بیان کرد که تعدد مهاجمان یک مشکل شیرین است، اما الان مهاجمان استقلال زیاد گل نمی زنند، گفت: روی این موضوع کار می کنیم. به آن ها در هر بازی اعتماد به نفس می دهیم که گل بزنند. به برخی بازیکنان فرصت دادم. به ارسلان مطهری هم که زیاد بازی ننموده بود فرصت دادم. آرمان رمضانی هم مصدوم است. سعی می کنیم مهاجمان را تقویت کنیم و به آن ها اعتماد به نفس بدهیم که یاری نمایند و گل بزنند.

*مطهری مخلوطی از سجاد و پیمان است

وی ادامه داد: با وجود اینکه سجاد شهباززاده شماره 9 نیست که بیاید کار را تمام کند یا پیمان بابایی که مهاجم در باکس نیست. او سریع است و در عمق و فضای پشت، توپ می خواهد. ارسلان مطهری مخلوطی از این بازیکنان است. فقط آرمان رمضانی شماره 9 است که داخل محوطه جریمه و نزدیک تمام کردن باشد. سعی می کنیم با همه کار کنیم. آن ها هم سخت کوشش می نمایند. من هم به آن ها اعتقاد دارم و امیدوارم که بتوانند به تیم یاری نمایند.

*نباید اجازه دهم که سرمربیان دیگر مرا تحریک نمایند

ساپینتو در مورد اینکه پس از محرومیت، اخلاق و رفتارش چقدر تغییر نموده است، گفت: الان برای تحریکاتی که انجام می گردد آماده تر هستم. مسائلی با مربیان تیم های دیگر داشتم که مسلما باید بیشتر دقت کنم. نباید اجازه بدهم من را تحریک نمایند. حتی اوقاتی که احساساتی می شوم همواره روی بازی تمرکز می کنم. برخی اوقات ممکن است حرکات دست انجام بدهم یا احساساتی تر شوم، ولی همواره تمرکز دارم. سعی می کنم به این شرایط بیشتر توجه کنم و دقت داشته باشم.

*با کی روش هر گونه همکاری خواهم داشت

سرمربی استقلال در مورد حضور بازیکنان این تیم در اردوی تیم ملی و همکاری با کارلوس کی روش با توجه به بازی سوپرجام، عنوان نمود: با سرمربی تیم ملی همه گونه همکاری خواهم داشت. در هر موضوعی که احتیاج داشته باشد.

*زواری و رمضانی احتیاجمند زمان برای بازگشت هستند

ساپینتو در مورد مصدومان استقلال و شرایط ابوالفضل جلالی و محمد محبی، گفت: همه چیز برای فردا خوب و عالی است. فقط زواری و آرمان رمضانی احتیاج دارند فرآیند لازم را تمام نمایند. بقیه صددرصد آماده هستند.

*فرقی بین سمت چپ و راست استقلال وجود ندارد

وی در مورد اینکه جناح چپ استقلال مانند جناح راست این تیم در حمله کارایی ندارد، عنوان نمود: من با کل تیم مسرور هستم. برخی اوقات یکی خوب و یکی بد است. یکی سرحال تر است و یکی سرحال نیست. برخی بازی ها از راست بازی می کنیم و در برخی از جناح چپ. مسلما همه دوست دارند همواره خوب بازی نمایند. همه بازی ها را در آخر دیده ام و کیفیت تیم در میانه، راست و چپ عالی است. فقط روی تمام نمایندگی باید کار کنیم.

*تصمیمی که برای سوپرجام گرفتند به نفع استقلال نیست

در سرانجام این کنفرانس، سرمربی استقلال با یادآوری مدیررسانه این تیم در اصلاح صحبت خودش پیرامون زمین سوپر جام و اینکه ممکن است ببازند و نتیجه نگیرند، گفت: تصمیمی که برای بازی سوپرجام گرفتند، برای ما خوب نیست. این یک اظهار نظر است. اگر کیفیت زمین برای بازی ما خوب نباشد، برای ما بد است و فرصت کمتری به دست می آوریم.

منبع: فرارو
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1677

به "ساپینتو: گفتند جریمه نمی شوید، ولی محرومیت دادند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو: گفتند جریمه نمی شوید، ولی محرومیت دادند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید