سبقت میلان از اتلتیکو در راه جذب هافبک آرژانتینی

به گزارش بازی های اندروید، رودریگو دی پائول هافبک اودینزه با میلان به توافق اولیه دست یافت.

سبقت میلان از اتلتیکو در راه جذب هافبک آرژانتینی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رودریگو دی پائول هافبک آرژانتینی از سال 2016 برای اودینزه بازی می نماید و به خصوص فصل گذشته درخشش قابل توجهی در ترکیب این تیم داشت. هافبک سابق والنسیا حالا مورد توجه دو باشگاه عظیم واقع شده است و در 27 سالگی می تواند قدم بلندی در فوتبال خود بردارد.

اتلتیکو مادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا و میلان سخت در پی او هستند.

تجربه بازی در اسپانیا و ایتالیا و سن مناسب او باعث شده تا این دو باشگاه در رقابت برای جذب او باشند. میلان حاضر است 40 میلیون یورو برای جذب دی پائول پرداخت کند و از این حیث نسبت به اتلتیکو فزونی دارد. قهرمان اسپانیا برای جذب دی پائول میخواهد یک بازیکن را پیشنهاد بدهد تا از رقم نهایی انتقال کم گردد اما اودینزه پیشنهاد میلان را مناسب تر می داند.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، میلان و دی پائول بر سر قراردادی سه ساله با دستمزد 3 میلیون یورو به توافق اولیه هم رسیده اند. دستمزد فعلی این بازیکن 2.5 میلیون یورو است. به این ترتیب می توان گفت که میلان فعلا شانس بالاتری برای جذب هافبک آرژانتینی دارد. او گزینه درخواستی استفانو پیولی سرمربی روسونری برای تقویت خط هافبک تیم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1233

به "سبقت میلان از اتلتیکو در راه جذب هافبک آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبقت میلان از اتلتیکو در راه جذب هافبک آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید