تور ایتالیا ارزان: ایتالیا ، اسپانیا، پادشاهان اروپا در پی رسیدن به فینالی دیگر

به گزارش بازی های اندروید، ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا در استادیوم سن سیرو برابر هم به میدان می فرایند.

تور ایتالیا ارزان: ایتالیا ، اسپانیا، پادشاهان اروپا در پی رسیدن به فینالی دیگر

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ ملت های اروپا از چهارشنبه شب با برگزاری یک ملاقات ادامه خواهد یافت. لیگ ملت های اروپا دومین دوره خود را سپری می نماید و حکم بازی های محبت آمیز ای را دارد که در قالب رقابت های طبقه بندی شده برگزار می گردد.

تیم ملی فوتبال ایتالیا و اسپانیا باید در استادیوم سن سیرو برابر هم به میدان بروند. قهرمان یورو 2020 در آن رقابت ها توانست اسپانیا را در ضربات پنالتی ببرد و در فینال هم با شکست انگلیس فاتح رقابت ها شد و حالا در لیگ ملت های اروپا بار دیگر برابر اسپانیا برخورد خواهد نمود.

تیم روبرتو مانچینی بدون چیرو ایموبیله مصدوم برابر اسپانیای لوییس انریکه قرار خواهد گرفت و مویس کین به جای او به تیم ملی دعوت شده است.

اسپانیا هم با تیم جوان شده لوییس انریکه امیدوار است شکست در یورو را جبران کند و به اولین فینال خود با راهنمایی انریکه راه یابد.

در دیگر ملاقات مرحله نیمه نهایی پنج شنبه بلژیک و فرانسه برابر هم به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1343

به "تور ایتالیا ارزان: ایتالیا ، اسپانیا، پادشاهان اروپا در پی رسیدن به فینالی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: ایتالیا ، اسپانیا، پادشاهان اروپا در پی رسیدن به فینالی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید