سریعترین مرد دنیا چه کسی است؟

به گزارش بازی های اندروید، زمانی که لیونل مسی اولین بازی های خود برای تیم بزرگسالان بارسلونا را انجام می داد، کریستیانو رونالدو اعلام نمود که از سرعت ستاره آرژانتینی در هنگام حمل توپ حیرت زده شده است.

سریعترین مرد دنیا چه کسی است؟

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران، 9.58 ثانیه برای دویدن 100 متر یک رکورد خارق العاده است که تنها یک انسان در طول تاریخ توانسته به آن دست یابد.

این مرد نیز کسی نیست جز یوسین بولت دونده نامدار جاماییکایی که اکنون 34 سال دارد و در سال 2017 به طور رسمی از شرکت در رقابت های رسمی رشته دوومیدانی استعفا داد.

اما جدای از یوسین بولت چه کسان دیگری را می توان نامزد دریافت عنوان سریع ترین مرد دنیا دانست؟ زمانی که لیونل مسی اولین بازی های خود برای تیم بزرگسالان بارسلونا را انجام می داد، کریستیانو رونالد اعلام نمود که از سرعت ستاره آرژانتینی در هنگام حمل توپ حیرت زده شده است.

شاید کریستیانو رونالدو نیز بدون توپ یکی از سریع ترین بازیکنان دنیا بود، اما با توپ مقایسه چندان محلی از اعراب نداشت.

با این وجود، کریستیانو رونالدو در طی سال ها توپ زدن در سطح اول فوتبال دنیا بسیاری را با سرعت خیره کننده اش حیرت زده نموده است، به ویژه زمانی که در تیم منچستر یونایتد حضور داشت.

فرار های برق آسای وی از جناح های راست و چپ چنان سریع بود که هیچ مدافعی نمی توانست به گرد پایش رسیده و متوقفش سازد.

با گذشت سال ها، بازی های او در رئال مادرید و تیم ملی پرتغال او را یک خط جلوتر برده و به مهاجم تبدیل کرد.

یوسین بولت در مصاحبه ای که نوامبر گذشته با روزنامه ورزشی اسپانیایی مارکا داشت در خصوص سریع ترین مرد دنیا از نظر خودش گفت: برای من سریع ترین کیست؟ ساده است. کریستیانو رونالدو یک ابر ورزشکار است؛ هیچ شکی در این مورد ندارم. او هنوز فعال است، سخت کوشش می نماید و برای من یک ابر ورزشکار است. او همواره در اوج ورزش خود قرار داشته است.

اما یک ورزشکار اسپانیایی حتی از رونالدو نیز سریع تر می دود. آنخل دیوید رودریگز یک ورزشکار بازنشسته اسپانیایی است که در یک مسابقه دو 25 متر با رونالدو حاضر شد. او 25 متر را در 3.31 ثانیه دوید در حالی که این عدد برای کریستیانو رونالدو 3.61 ثانیه بود. بر اساس برآورد های دقیق ورزشکاری، این عدد مساوی با دویدن 100 متر در 11.6 ثانیه است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 4 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 969

به "سریعترین مرد دنیا چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریعترین مرد دنیا چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید