سریع ترین راه رزرو هتل در سراسر دنیا

به گزارش بازی های اندروید، علی بابا که در زمینه ارائه خدمات آنلاین گردشگری، عنوان رتبه یک سفر را به خود اختصاص داده، امکان جدید رزرو هتل داخلی و خارجی را برای کاربرانش فراهم نموده است. به این ترتیب کاربران می توانند، به جای مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی یا رزرو تلفنی، هتل خود را نیز از علی بابا، آنلاین رزرو نمایند.

سریع ترین راه رزرو هتل در سراسر دنیا

در حال حاضر علی بابا تنها برندی است که علاوه بر ارائه خدمات خرید آنلاین بلیط سفر، خدمت رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی را روی وب سایت خود ارائه می دهد. به این ترتیب مسافران می توانند با چند کلیک ساده هتل مورد نظرشان را در سراسر دنیا آنالیز و سپس انتخاب و رزرو نمایند.

امکان آنالیز قیمت و کیفیت خدمات، رزرو هتل های داخلی و خارجی و امکان پرداخت آنلاین و همچنین استرداد هزینه در صورت لغو سفر از امکاناتی است که علی بابا به کاربرانش ارائه می دهد. همچنین تیم پشتیبانی علی بابا به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، چه قبل و چه بعد از رزرو هتل، جوابگوی مسافران است.

اگر قصد سفر به هر نقطه از دنیا را دارید، پس از خرید بلیط هواپیما، قطار و بلیط اتوبوس علی بابا برای رزرو آنلاین هتل های داخلی و خارجی به وب سایت یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 93

به "سریع ترین راه رزرو هتل در سراسر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین راه رزرو هتل در سراسر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید