سند پرحاشیه صدای مخالفان را بلندتر کرد ، انتشار نامه های مخالفت انجمن ها و اعضای هیئت علمی علوم تغذیه

به گزارش بازی های اندروید، پس از اعتراض دانشجویان علوم تغذیه به انتشار گزارش آمایش سرزمینی این رشته حال انجمن ها، کارشناسان و بعضی اعضای هیئت علمی هم مخالفت خود را اعلام کردند.

سند پرحاشیه صدای مخالفان را بلندتر کرد ، انتشار نامه های مخالفت انجمن ها و اعضای هیئت علمی علوم تغذیه

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در پی نقدها اعتراضی دانشجویان دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به گزارش آمایش سرزمین رشته علوم تغذیه و انتشار گزارش ویژه ای از این اعتراض در خبرنگاران با عنوان ماجرای یک سند پرحاشیه / صدای انتقاد دانشجویان علوم تغذیه به گوش مسئولان می رسد؟ بعضی از انجمن ها و کارشناسان و اساتید حوزه علوم تغذیه با ارسال نامه هایی به وزارت بهداشت و مسئولان مربوطه خواهان آنالیز موضوع و اصلاح این گزارش شدند.

انتشار این گزارش تا به امروز حواشی زیادی را به همراه داشته است و دانشجویان علوم تغذیه دلایل متعددی برای اعتراضات خود دارند و عنوان می نمایند که درحال حاضر محمدحسین آیتی، دبیر شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی این گزارش را جهت ارائه نظر و نکات اصلاحی لازم به دبیر بورد تغذیه (رحیمی و کشاورز دبیران هیئت ممتحنه و ارزشیابی رشته علوم تغذیه) داده و درخواست نموده است که نظرات خود را تا روز دوشنبه 15 اردیبهشت ماه اعلام نمایند، بنابراین اگر صدای اعتراضات به گوش مسئولان مربوطه نرسد، سند آمایش بدون هیچ تغییری تصویب نهایی خواهد شد و دیگر دست دانشجویان علوم تغذیه به هیچ کجا بند نیست.

در ادامه تعدادی از این نامه های مخالفت با گزارش برآورد نیروی انسانی گرایش های علوم تغذیه را مشاهده و مطالعه خواهید کرد:

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 491

به "سند پرحاشیه صدای مخالفان را بلندتر کرد ، انتشار نامه های مخالفت انجمن ها و اعضای هیئت علمی علوم تغذیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند پرحاشیه صدای مخالفان را بلندتر کرد ، انتشار نامه های مخالفت انجمن ها و اعضای هیئت علمی علوم تغذیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید