مدعی حمایت از دانشجویان، آن ها را بی علت از کلاس درس اخراج می کرد

به گزارش بازی های اندروید، دانشگاه هنر شیراز، پیغام یکی از استادان سابق این دانشگاه مبنی بر استعفا در حمایت از دانشجویان را بر خلاف واقع خواند و گفت: او در زمان فعالیت در این دانشگاه، بی علت دانشجویان را از کلاس اخراج می کرد.

مدعی حمایت از دانشجویان، آن ها را بی علت از کلاس درس اخراج می کرد

دانشگاه هنر شیراز در شرحاتی شرح داد: لیلا گله داران عضو اسبق هیأت علمی دانشگاه هنر شیراز، از حدود 11 ماه پیش در دانشگاه حضور نداشته است و در خارج از کشور بسر می برد.

در این شرحات به عدم حضور این استاد سابق در محل کار، عدم تشکیل کلاس های درس به بهانه های مختلف، درگیری کلامی و فیزیکی با دیگر اعضای هیأت علمی و یاوران علمی اشاره شده است.

دانشگاه هنر شیراز اضافه کرد: بنا بر گزارش های متعدد حوزه آموزشی و مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه، اخراج بی علت دانشجویان از کلاس درس و ندادن نمره بدون هیچ علت منطقی سبب ایجاد اضطراب، افسردگی بین تعدادی از دانشجویان شده بود تا آنجایی که 2 تن از دانشجویان به سبب رفتار های خلاف اخلاق علمی و دانشگاهی وی تصمیم به انصراف گرفته و به دفعات دانشجویان دیگر نیز از برخورد و عملکرد وی ابراز نارضایتی نموده بودند.

دانشگاه هنر شیراز گفت: بنابر ضوابط و مقررات، پرونده وی در کمیته تخلفات اعضای هیأت مطرح و بعلاوه هیأت اجرایی جذب نیز صلاحیت وی را برای ادامه فعالیت تأیید ننمود.

دانشگاه هنر شیراز گفت: خانم گله داران از اواخر سال قبل در این دانشگاه فعالیت نداشته و در امسال نیز هیچ گونه رابطه استخدامی نداشته است که بخواهد استعفا دهد و این عمل وی تنها در راستای سرپوش نهادن بر رفتار های ناشایست و نامناسب خود در محیط پاک دانشگاه و عدم تمدید قرارداد خود بوده است.

این فرد پیش از این همزمان با رخداد های اخیر در پیامی مدعی استعفا از دانشگاه هنر شیراز در حمایت از درخواست های دانشجویان شده بود.

خبرنگاران فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1663

به "مدعی حمایت از دانشجویان، آن ها را بی علت از کلاس درس اخراج می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدعی حمایت از دانشجویان، آن ها را بی علت از کلاس درس اخراج می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید