سهمیه بنزین جبرانی 120 لیتر؟

به گزارش بازی های اندروید، طبق آخرین اخبار قرار است سهمیه سوخت جبرانی تا خاتمه آبان ماه واریز گردد و طبق محتمل ترین سناریو احتمالا این سهمیه همراه با سهمیه نو و در مجموع 120 لیتر برای خودرو های سواری شخصی باشد.

سهمیه بنزین جبرانی 120 لیتر؟

به گزارش تجارت نیوز، هنوز هم شرایط جایگاه های سوخت به مانند گذشته نشده که مردم بتوانند با کارت سوخت خود از سهمیه بنزین قبلی خود استفاده نمایند. با این حال دولت وعده واریز سهمیه جبرانی داده است.

وزیر نفت گفته است: در کوشش هستیم تا سهمیه ای برای همه هموطنان در نظر گرفته گردد و به کارت سوخت آن ها تا سرانجام ماه واریز خواهد شد تا جبران مسائل گردد.

وی ادامه داد: این سهمیه هم برای خودرو های سواری، موتورسیکلت ها، وانتی ها، خطی ها و آکادمی ها و سایر موارد در نظر گرفته خواهد شد.

پیگیری ها نشان می دهد واریز سهمیه بنزین جبرانی در صورت تایید نهایی، با سهمیه بنزین آذر ماه واریز می گردد.

یعنی در صورت تخصیص سهمیه بنزین جبرانی، یکم آذر ماه سهمیه بنزین 60 لیتر نخواهد بود و مقدار آن افزایش پیدا می نماید.

اما مقدار سهمیه بنزین جبرانی چقدر است؟ هنوز تخصیص این یومیه تصویب نشده و مقدار آن مشخص نیست.

سهمیه بنزین ماهانه خودرو های سواری 60 لیتر در ماه است. پیش ازشیوع کرونا، دولت هر سال برای تعطیلات نوروز 60 لیتر سهمیه مازاد اعلام می کرد. حالا به نظر می رسد که سهمیه جبرانی بنزین دولت باید در همین حدود باشد.

با توجه به اینکه گفته می گردد سهمیه جبرانی بنزین احتمالا اول آذر ماه واریز می گردد، پس احتمالا سهمیه بنزین آذر ماه باید بیش از 60 لیتر باشد و احتمال واریز 120 لیتر بنزین برای آذر ماه وجود دارد.

آنگونه که وزیر نفت قول داده طرف یکی دو روز آینده امکان استفاده از بنزین سهمیه ای فراهم می گردد و مردم می توانند طبق روال گذشته بنزین سهمیه ای استفاده نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1410

به "سهمیه بنزین جبرانی 120 لیتر؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه بنزین جبرانی 120 لیتر؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید