شهری کاملاً دایره ای!

به گزارش بازی های اندروید، جایی در دنیا وجود دارد که مردم در آن در دایره های کامل زندگی می نمایند، شهری کاملاً دایره ای که از خانه ها و باغ های کوچک ساخته شده است.

شهری کاملاً دایره ای!

به گزارش خبرنگاران، از بالا، بروندبی گاردن سیتی بسیار شبیه یکی از آن شهر های رویاپردازانه است که در یک فیلم علمی تخیلی یا نقاشی های رویایی شهرنشینان اواخر قرن نوزدهم می بینید.

این خانه های رویایی و منحصربفرد در خارج از کپنهاگ دانمارک قرار دارند.

یکی از کاربران شرح می دهد که این در واقع مکانی نیست که مردم در آن زندگی نمایند. آنها باغ های اختصاصی هستند، یعنی مکانی برای افرادی است که در آپارتمان های شهر زندگی می نمایند و در زمین های این خانه ها در ماه های بهار و تابستان باغبانی نمایند.

به طور کلی قوانینی وجود دارد که افراد را از زندگی تمام وقت در آن ها منع می نماید و خانه ها کوچک هستند، معمولاً به عنوان انباری برای ابزار باغبانی و فقط به عنوان مکانی برای نشستن و نوشیدن یک فنجان قهوه در هوای بارانی هستند.

آپارتمان ها نزدیک به 50 متر مربع وسعت دارند و از 1 آوریل تا 1 اکتبر یا در آخر هفته قابل بازدید هستند. این ایده برای اولین بار در سال 1964 ایجاد شد. این ایده متعلق به معمار اریک میگیند بود.

در حالی که باغ ها را می توان با حدود 130 یورو در ماه اجاره کرد، خانه های در بروندبی گاردن سیتی را فقط کسانی می توانند خریداری نمایند که در شعاع 20 کیلومتری زندگی می نمایند.

در حال حاضر باغ های بروندبی شامل 24 دایره است که هر کدام از 12 خانه و 284 قطعه باغ تشکیل شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1620

به "شهری کاملاً دایره ای!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهری کاملاً دایره ای!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید