صدور سند حدنگار 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از صدور سند کاداستری (حدنگاری) 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه این شهرستان از ابتدای سال جاری خبر داد.

صدور سند حدنگار 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عباس رضایی از صدور سند کاداستری 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: با اقدامات اجرا شده، تا به امروز برای بیش از 7 میلیون و 600 هزار متر مربع از بستر رودخانه های فیروزکوه، سند مالکیت کاداستری صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: از سالیان گذشته تصرفات و تملکات غیر قانونی متعددی در حریم رودخانه فیروزکوه که مورد استفاده عموم مردم است، اجرا شده و بنا های متعددی با کاربری های مختلف بدون توجه به اینکه حریم رودخانه جزء بیت المال است، احداث شده است.

وی با بیان اینکه مقابله همه جانبه و بدون اغماض با متجاوزان و متعدیان به بستر و حریم رودخانه و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می کنند با قاطعیت صورت خواهد گرفت، گفت: بررسی های میدانی و مورد نیاز در منطقه ها دیگر نیز در حال انجام است و پس از انجام رصد های لازم، اقدامات مقتضی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 تیر 1401 بروزرسانی: 11 تیر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1598

به "صدور سند حدنگار 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور سند حدنگار 279 هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید