طرح جامع گردشگری مرنجاب پس ازایجاد زیرساخت های اولیه تدوین می گردد

به گزارش بازی های اندروید، فریدون اللهیاری در تبادل نظر با خبرنگاران، با توجه به مطرح شدن تدوین طرح جامع گردشگری مرنجاب توسط استاندار اصفهان گفت: با توجه به اینکه پیش از تدوین این طرح نیازمند پیش زمینه هایی هستیم در حال حاضر ایجاد دو تا سه کارگروه میراث فرهنگی در منطقه گردشگری مرنجاب را مدنظر قرار داده ایم و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شده است.

طرح جامع گردشگری مرنجاب پس ازایجاد زیرساخت های اولیه تدوین می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین سفر ارزان به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: نخستین جلسه برای آنالیز تشکیل این کارگروه ها احتمالا روز سه شنبه برگزار می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه مرنجاب مکانی است که گردشگران زیادی دارد، تاکید نمود: بر این اساس درخواست ما همکاری ارگان های ذی ربط برای تامین امنیت و خدمات به گردشگران توسط هلال احمر و اورژانس، هدایت رانندگی و دیگر ارگانها است که در همین کارگروه ها درباره آن تصمیم گرفته می گردد.

وی با بیان اینکه برطرف مشکل آنتن دهی موبایل در این منطقه از جمله مواردی است که در دستور کار این کارگروه ها قرار گرفته، اضافه نمود: بر این اساس قرار است مخابرات اصفهان با تمهیداتی در راستای بهسازی و افزایش پوشش شبکه های موبایل در این منطقه اقدام کند.

الهیاری تاکید نمود: بهسازی شرایط راه و دسترسی به این منطقه با همکاری شهرداری و اداره راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان داشت: بحث واگذاری کاروانسرای مرنجاب به وسیله صندوق احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی فرهنگی به سرمایه گذاران به منظور ایجاد تاسیسات گردشگری و استقرار واحدهای خدمات گردشگران در دستور کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان ابراز داشت: رئیس جمهور در ارتباط با مطالعات جامع گردشگری دستوراتی داده و بر این اساس با امکان سنجی برای ایجاد زیرساخت های مناسب و انجام کارهای اولیه از جمله شروع سرمایه گذاری در منطقه مرنجاب، طرح جامع گردشگری این منطقه نیز به زودی تدوین می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 171

به "طرح جامع گردشگری مرنجاب پس ازایجاد زیرساخت های اولیه تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جامع گردشگری مرنجاب پس ازایجاد زیرساخت های اولیه تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید