ماکت لو رفته از گلکسی S22 اولترا شایعه های مربوط به قلم S Pen را تأیید می نماید

به گزارش بازی های اندروید، چندی پیش بود که رندرهای سری گلکسی S22 اولترا سامسونگ منتشر شد. این تصاویر از طراحی بسیار جالب در قاب پشتی این گوشی خبر داده بودند. علاوه بر این ها، شایعاتی در خصوص صندلی اختصاصی قلم S Pen هم در خصوص طراحی این گوشی مطرح شده بود. اما اکنون تصاویری از ماکت فلزی گلکسی S22 اولترا سامسونگ در فضای مجازی دست به دست می گردد.

ماکت لو رفته از گلکسی S22 اولترا شایعه های مربوط به قلم S Pen را تأیید می نماید

اولین چیزی که پس از نگاه اولیه به این ماکت ها متوجه آن می شویم شباهت زیاد این گوشی با گوشی گلکسی نوت 20 اولترا است. این شباهت ها حاکی از آن است که شایعات مربوط به اینکه گلکسی S22 سامسونگ در واقع همان نوت 22 اولترا است، احتمالا صحت دارد. با توجه به رندرهایی که قبلاً منتشر شد، انتظار می رود که گلکسی S22 یا نوت 22 اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی با حاشیه های خمیده باشد. قسمت دوربین این گوشی به شکل P خواهد بود که احتمالا باید 4 لنز را در خود جای دهد.

اگرچه این ماکت فلزی فاقد برش صندلی قلم است، اما این تصاویر شایعات مربوط به صندلی اختصاصی قلم S Pen را تایید می نمایند. دکمه های تنظیم صدا و پاور همه در سمت راست این گوشی قرار دارند. به گزارش یکی از منابع مطلع احتمالا گلکسی S22 اولترا به همراه شارژ سریع 45 واتی و تراشه قدرتمند اگزینوس 2200 معرفی خواهد شد و از طرفی دیگر در جعبه محصول خبری از شارژر نخواهد بود.

طبق اعلام این منبع، در این سری مانند فولد 3 خبری از دوربین زیرنمایشگر نخواهد بود و سامسونگ یک نسل دیگر هم از حفره مخصوص دوربین سلفی بالای نمایشگر استفاده خواهد نمود. علاوه بر این، نسخه استاندارد و اولترا گلکسی S22 از سنسور 50 مگاپیکسلی ایزوسل GN5 سامسونگ مجهز به فناوری فوکوس اتوماتیک Dual Pixel Pro که اخیرا معرفی شده بود، استفاده خواهد نمود. همانطور که در قسمت بالا بهش اشاره شد، این گوشی از چیپست اگزینوس 2200 بهره می برد که آن از یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس 2.9 گیگاهرتزی، سه هسته بزرگ Cortex-A710 با فرکانس 2.8 گیگاهرتزی و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 2.2 گیگاهرتزی در ساختار خود استفاده می نماید.

بعلاوه پردازنده گرافیکی AMD این چیپ دارای سرعت کلاک 1250 مگاهرتز خواهد بود. با وجود اینکه گوگل در حال توسعه اولین چیپست داخلی خود است، انتظار می رود رقابت بازار موبایل سال جاری در بخش عملکرد پردازنده قوی تر از همواره باشد.درگاه حافظه یکی از ویژگی هایی است که در نسخه های قبلی حذف شده بود. دلیل حذف شدن درگاه حافظه در پرچم داران سامسونگ خیلی تعیین نیست. اما در نسخه تازه به درخواست کاربران و احتیاج آن ها به داشتن درگاه کارت حافظه، شاید در گلکسی S22 اولترا شاهد حضور درگاه حافظه باشیم. امیدواریم با نزدیک شدن به سال 2022 شاهد تصاویر بهتر و دقیق تری از نسل تازه پرچم داران سامسونگ باشیم.

منبع: gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1353

به "ماکت لو رفته از گلکسی S22 اولترا شایعه های مربوط به قلم S Pen را تأیید می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماکت لو رفته از گلکسی S22 اولترا شایعه های مربوط به قلم S Pen را تأیید می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید