مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور شرکت نکرد

به گزارش بازی های اندروید، به گزارش خبرنگاران، نشست خبری سرمربی های دو تیم مس کرمان و تراکتور عصر امروز سه شنبه در تبریز برگزار گردید ولی حسینی سرمربی تیم مس در این نشست شرکت نکرد و فقط ساکت الهامی سرمربی تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور شرکت نکرد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت تراکت تبلیغاتی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

لازم به ذکر است این عدم شرکت حسینی در نشست خبری در حالی است که کاروان تیم مس در تبریز حضور داشتند ولی وی و مربی های مس از شرکت در نشست امتناع کردند.

ملاقات دو تیم تراکتور و مس کرمان در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، فردا چهارشنبه، 30 بهمن ماه از ساعت 15 در استادیوم یادگار امام (ره) شروع می گردد.

تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی با شکست دو بر یک پاس همدان، رقیب تیم نود ارومیه در مرحله یک هشتم نهایی شد که در نهایت این ملاقات سخت و نفس گیر نیز پس از تساوی یک بر یک در 90 دقیقه، با رجحان 7 بر 6 تراکتور در ضربات پنالتی همراه بود.

مس کرمان نیز با شکست 4 بر 2 بادران تهران در ضربات پنالتی، به مصاف تیم لیگ رجحان ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی رفت که با ارائه یک بازی خوب و حساب شده، ذوب آهن لیگ رجحان را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد.

مس کرمان با راهنمایی مجتبی حسینی برای صعود به لیگ برتر می جنگد، این تیم با 42 امتیاز در رتبه دوم لیگ دسته یک واقع شده است و یکی از تیم های خوب و مدعی به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 230

به "مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور شرکت نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور شرکت نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید