مراکز خرید سوچی، روسیه؛ از مورمال تا نووی وک

به گزارش بازی های اندروید، خرید در سوچی، یکی از شهرهای گردشگری روسیه، در کنار بازدید از دیگر جاذبه های شهر، گردشگران را با دنیای سنتی و مدرن این مردم آشنا می نماید. برای آشنایی با مراکز خرید سوچی با خبرنگاران همراه باشید.

مراکز خرید سوچی، روسیه؛ از مورمال تا نووی وک

سوچی به عنوان یکی از شهرهای توریستی روسیه میزبان تابستانه و زمستانه گردشگران بسیاری از سراسر جهان است. خرید کردن در این شهر حتی اگر هدف گردشگران نباشد اما یکی از سرگرمی ها به شمار می رود. خرید در سوچی معمولا در مرکز شهر انجام می گیرد چراکه بیشتر مراکز خرید اصلی در این بخش از شهر قرار گرفته اند. در مراکز خرید بزرگ می توانید مغازه ها و برندهای داخلی، خارجی و محلی را تهیه کنید. علاوه بر این مراکز خرید بزرگ، مغازه های سوغاتی، دیگر فروشگاه ها و مغازه هایی که غذاها و خوراکی های محلی می فروشند نیز وجود دارند.

مورمال (Moremall)

مرکز خرید 4 طبقه مورمال که در سال 2012 افتتاح شد یکی از جدیدترین و محبوب ترین مراکز خرید در سوچی است. این مجموعه به مساحت 169000 مترمربع شامل مغازه های با برندهای داخلی و خارجی گوناگون با قیمت های میانه است. در این مرکز خرید می توانید پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی، وسایل ورزشی، وسایل خانگی، هدیه و سوغات، عطر و ادکلن، طلا و بدلیجات و بسیاری موارد دیگر را تهیه کنید. بعلاوه این مجموعه دارای یک هایپرمارکت، چندین رستوران، فست فود (KFC) و کافه، یک فود کورت بزرگ با منوهای مختلف و یک سینمای بزرگ است.

بیش از 100 برند پوشاک از جمله برشکا، بی جی ان (BGN)، سی کی جینز(CK Jeans)، کترینا لمان، لویر،بیفری (Befree)، لاکاست (Lacost)، منگو (Mango)، کالینز (COLINS)، برند کفش مانند Askent، Calzedonia، Etam Lingerie، INCANTO، Intimissimi، برند وسایل ورزشی چون Adidas، BOSCO، Nike، Puma، Quiksilver، Reebok VITAWIN، Vyshaya Ligaدر این مرکز خرید وجود دارند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید مومال روی نقشه

ماندارین (Mandarin)

مجموعه تجاری سرگرمیی ماندارین یکی از بزرگ ترین مراکز خرید با خصوصیات منحصربه فرد خود است. بسیاری از افراد صرفا برای گذران اوقاتی خوش در کنار خانواده یا دوستان به این مرکز خرید می فرایند. در این مرکز خرید انواع کالاها مانند پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم ورزشی و غیره با برندهای مختلف داخلی و خارجی وجود دارد. وجود چندین رستوران و کافه در کنار سرگرمی ها و مغازه ها این مکان را به مجموعه ای کامل تبدیل نموده است.

بعضی امکانات مجموعه شامل یک نمایشگر پلاسمای بزرگ، موسیقی، تجربه های مختلف و امن برای بچه ها، و حضور فیزیوتراپ در تمام ساعات روز برای مشاوره و ماساژ است.

ساعت کار: 24 ساعت شبانه روز.

موقعیت مرکز خرید ماندارین روی نقشه

سیتی پلازا مال (City Plaza Mall)

مرکز خرید سه طبقه سیتی پلازا یکی از مراکز خرید مدرن، و مکانی برای خرید و سرگرمی است. این مکان مجموعه ای از پوشاک بچه ها و بزرگسالان، کفش، کالاهای چرمی مانند کیف، لوازم خانگی، جواهرات، عینک، لوازم جانبی، سوغات، لوازم آرایشی، عطر و غیره با برندهای داخلی و خارجی معتبر است.

بعلاوه چندین رستوران، کافه و فود کورت با منوهای مختلف، غذاهای خوشمزه و فضای دلپذیر خستگی مشتریان را رفع می نمایند. این مرکز خرید به فکر عاشقان فیلم و سینما هم بوده و برترین سالن سینما و تئاتر را در اختیار آن ها قرار داده است. بعلاوه خانواده هایی که با بچه ها خود به این مجموعه می آیند می توانند در صورت تمایل آن ها را به مرکز بازی بردده و به دست مربیان و پرستاران بسپارند.

از دیگر امکانات سیتی مال وجود سالن آرایشی، پارکینگ با ظرفیت 800 اتومبیل، سرویس های بانکی، یاری های پزشکی، و آژانس هواپیمایی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت پلازا سیتی روی نقشه

بازار ادلر (Adler Market)

بازار ادلر یک بازار سنتی و قدیمی است که در آن می توان بعضی کالاهای سنتی، ماهی، گوشت، سبزیجات و نان تازه، آجیل و گل را تهیه کرد و طعم انواع غذاها و شیرینی های محلی و اصیل را تجربه کرد. این بازار هواداران داخلی و خارجی بسیاری دارد.

موقعیت بازار ادلر روی نقشه

کارگاه هنری شیشه (Art Glass Studio)

در سال 2007 برای اولین بار در روسیه، کارگاه شیشه چک (جمهوری چک) افتتاح شد. چندین هفته متخصصان اهل چک در این کارگاه مشغول نصب وسایل و کار بودند.

امروزه در این کارگاه محصولات زیادی چون بشقاب، لیوان، گلدان، جا شمعی، زیر سیگاری، مجسمه هایی از حیوانات، سبزیجات، میوه، انواع وسایل تزئینی، درها یا وسایل خانه و آشپزخانه از شیشه فراوری و عرضه می گردد که به علت دست ساز بودن و کیفیت بالا، دارای قیمت بالایی نیز هستند.

قسمت خرید آنلاین کارگاه 24 ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 7 عصر.

موقعیت گالری شیشه روی نقشه

مرکز خرید گورکی گوردون (Gorky Gordon Mall)

مرکز خرید 5 طبقه گورکی گوردون یکی از برترین مراکز خرید و سرگرمی در سوچی است که دارای بیش از 35 برند، رستوران ها و مراکز سرگرمیی است. افراد می توانند انواع پوشاک مخصوص آقایان، بانوان و بچه ها، وسایل آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، وسایل الکترونیکی، لوازم ورزشی، سوغاتی، طلا و جواهرات، کتاب و وسایل موسیقی، و اسباب بازی را از این مجموعه تهیه نمایند. بعلاوه یک سوپرمارکت، داروخانه و بانک نیز در این مرکز خرید وجود دارند.

از امکانات گورکی گوردون می توان به پارک آبی، سالن بولینگ، سینما، مراکز سرگرمی، چندین رستوران، کافه و فود کورت اشاره نمود.

باید یادآور شد همه چیز در این مرکز خرید گران است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت تقریبی گورکی گوردون روی نقشه

مدوی ری (Medovy Rai)

مغازه مدوی ری با فراوری عسل کوهی، موم، چای و گیاهان دارویی مشتریان بسیاری دارد. این مغازه یکی از برترین فراورینمایندگان عسل طبیعی است.

موقعیت مغازه مدوی ری روی نقشه

نووی وک (Novy Vek)

مرکز خرید سه طبقه نووی وک دارای بیش از 100 مغازه پوشاک، کیف، کفش، بدلیجات، کالاهای چرمی، لوازم آرایشی، عینک، هدیه و سوغات، لوازم ورزشی، تلفن همراه، لوازم خانگی، ساعت، جواهرات، رستوران و کافه است. از امکانات این مجموعه پارکینگ با گنجایش 300 اتومبیل، دستگاه خودپرداز، چند بانک، سوپرمارکت و سینما هستند.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

موقعیت مرکز خرید نووی وک روی نقشه
منبع: کجارو / tripadvisor.com
انتشار: 20 تیر 1401 بروزرسانی: 20 تیر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1606

به "مراکز خرید سوچی، روسیه؛ از مورمال تا نووی وک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید سوچی، روسیه؛ از مورمال تا نووی وک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید