مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

به گزارش بازی های اندروید، لیندا تریپ که مخفیانه صحبت هایش را با مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید ضبط نموده بود تا از روابط نامشروع بیل کلینتون رئیس جمهوری وقت آمریکا در جریان فرایند استیضاحش پرده بردارد روز چهارشنبه در سن 70 سالگی فوت کرد.

مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ژوزف مورتا یکی از وکلای این پرونده فوت لیندا تریپ را اعلام نمود و از جزئیات مرگ وی اطلاعات بیشتری نداد ولی با این حال شایان ذکر است که این خانم در سال 2001 تحت درمان برای مقابله با سرطان سینه بوده است.

لیندا تریپ که مادر دو فرزند و مطلقه بود در سن 48 سالگی زمانی که در شهر کلمبیا در ایالت مریلند زندگی می کرد به یکی از چهره های بحث برانگیز در پرونده استیضاح بیل کلینتون در سال 1998 تبدیل شد. برای بعضی از افراد او یک قهرمان بود که قصد داشت قوانین حقوقی را اجرا کند ولی برای بعضی دیگر او شخصی بود که می خواست از اعتماد یک زن جوان 22 ساله نفع ببرد.

مونیکا لوینسکی در سن 22 سالگی در یک دوره کارآموزی در کاخ سفید در تابستان 1995 شرکت کرد. روابط او با رئیس جمهوری آمریکا در اکتبر همان سال شروع و موجب استخدام وی در کابینه کلینتون شد. وی زمانی با لیندا تریپ دوست شد که در حال انتقال به پنتاگون در آوریل 1996 بود.

تریپ کارمند سابق وزارت دفاع آمریکا به طور مخفیانه گفت وگوهای تلفنی با این کارآموز سابق کاخ سفید را ضبط نموده بود که رسوایی جنسی که به استیضاح کلینتون منجر شد را فاش کرد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 440

به "مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ زنی که رسوایی جنسی بیل کلینتون را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید