معرفی هتل Conrad Bali در جزیره بالی

به گزارش بازی های اندروید، در مقاصد ساحلی مانند جزیره بالی انتخاب هتلی که کمترین فاصله را با ساحل داشته و اتاق هایش چشم انداز رو به دریا داشته باشند، یک مزیت به شمار می آید. خوشبختانه این جزیره در این زمینه سنگ تمام گذاشته و انتخاب های زیادی را پیش روی گردشگران قرار می دهند. در این مطلب می خواهیم هتل کنراد بالی، یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره جزیره را به شما معرفی کنیم.

معرفی هتل Conrad Bali در جزیره بالی

مجموعه ای کامل از تمام امکاناتیست که گردشگران از یک مقصد ساحلی انتظار دارند. تمامی هتل های این جزیره مطابق استاندارهای بین المللی ساخته شده و با امکانات لوکس تجهیز شده اند. هتل کنراد بالی یکی از بهترین هتل های 5 ستاره جزیره است که به دلیل موقعیت مکانی و امکانات عالی در بین گردشگران بسیار محبوب می باشد. (خرید)

درباره هتل کنراد بالی

ساختمانی لوکس همراه با باغ های سرسبز، استخرهای سرباز و آبشارهای مصنوعی مجموعه هتل کنراد بالی را تشکیل داده است. این هتل دارای چندین ساختمان است که در کنار هم قرار گرفته و با باغچه های کوچک سرسبز تزیین شده اند.

میهمانان هتل به سواحل سفید نوسادوا دسترسی دارند و می توانند به صورت 24 ساعته از استخر سر باز هتل که با صندلی های آفتابگیر و چترهای رنگارنگ مجهز شده اند استفاده کنند. همچنین فضای هتل به گونه ای طراحی شده که در عین حفظ زیبایی و داشتن چشم اندازی فوق العاده، جهتهای پیاده روی و فضای سبز در دسترس تمامی میهمانان قرار داشته باشد.

هتل 5 ستاره کنراد با آخرین امکانات روز دنیا تجهیز شده و با توجه به موقعیت بسیار عالی که دارد توانسته نظر گردشگران بالی را به خود جذب کند. اتاق های بسیار بزرگ، خدمات رفاهی مانند استخر، مراکز اسپا، اینترنت رایگان و کارمندان مسلط به زبان های زنده دنیا اقامت در هتل کنراد را لذت بخش تر می کند. آزاد بودن ورود حیوانات به هتل از دیگر مزیت های اقامت در هتل 5 ستاره کنراد است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

اینکه هر هتل چه امکاناتی را دارد، چگونه از گردشگران استقبال می کند و با چه خدماتی تجهیز شده است نقشی مستقیم در جذب رضایت مسافران دارد و هتل کنراد بالی با دریافت امتیاز 8.7 در زمینه خدمات و 9.3 در زمینه برخورد کارکنان توانسته رضایت میهمانان خود را جلب کند.

رستوران های هتل: هتل کنراد دارای چندین رستوران است که انواع غذاهای سنتی، مدیترانه ای و ژاپنی را در منو خود دارند. صبحانه های هتل به صورت منو باز و رایگاه ارائه می شود. همچنین میهمانان می توانند برای صرف نهار یا شام یکی از رستوران های هتل را (با پرداخت هزینه) انتخاب کنند.

مجموعه آبی هتل: مجموعه آبی نقطه عطف هتل کنراد به شمار می رود. استخر سرباز با خدمات 24 ساعته، استخر سرپوشیده و خدمات اسپا از امکانات مجموعه آبی هتل هستند. استفاده از استخر برای میهمانان رایگان است. اما خدمات اسپا با دریافت هزینه انجام می شود.

خدمات ورزشی: جهت ویژه دوچرخه سواری، دوره های یوگا، جهت پیاده روی، سالن ورزشی با وسایل مجهز از خدمات ورزشی هتل هستند که میهمانان می توانند در طول اقامتشان از آ نها استفاده کنند.

سایر امکانات هتل: کلاس های رایگان آشپزی، فضای ویژه بازی بچه ها، آرایشگاه، پارکینگ، اتاق ویژه افراد سیگاری، سرویس نگه داری از بچه ها با هزینه، ترانسفر فوردگاهی با هزینه، پذیرش 24 ساعته.

امکانات اتاق های هتل

هتل کنراد بالی بیشتر محبوبیت خود را مدیون اتاق های مجهز و زیبا می باشد. اتاق های هتل فضایی بسیار بزرگ همراه با بالکن اختصاصی دارند و میهمانان می تواند با نشستن در بالکن منظره دریا و یا باغ های سرسبز بالی را پیش روی خود داشته باشند.

تمامی اتاق ها دکوراسیونی بسیار زیبا داشته و با وسایل لوکس تزیین شده اند. تلویزیون متصل به کانال های ماهواره، دستگاه دی دی دی پلیر، دستگاه چای و قهوه ساز، سرویس خواب راحت، فضای ویژه پذیرایی، سیستم تهویه هوای مطبوع و … از امکانات ویژه ای هستند که در دسترس میهانان قرار می گیرند.

انواع اتاق های هتل

هتل کنراد بالی دارای انواع اتاق ها شامل سوئیت، اتاق کینگ، اتاق یکتخته، اتاق دو تخته و … می باشد که برخی از آن ها رو به دریا و برخی رو به باغ هستند و هرکدام خدمات ویژه ای را به میهمانان ارائه می دهند. در ادامه با تعدادی از آنها آشنا می شویم.

Conrad King Suite with Club Lounge Access

اتاق های کنراد کینگ 110 متر فضا دارند و با امکاناتی مانند اتاق غذاخوری جداگانه، اتاق نشیمن، فضای ویژه رختکن، حمام بسیار بزرگ با وسایل کامل بهداشتی، تراس با صندلی، اینترنت رایگان و 15 درصد تخفبف ویژه غذا و نوشیدنی تجهیز شده اند.

Conrad Ocean Twin Suite with Club Lounge Access

اتاق اوشن تویین از اتاق های مجهز هتل است. این اتاق یا فضای 110 متری، خواب های جداگانه، فضای نشیمن و اتاق ناهرخوری را در خود دارد. همچنین تلویزیون بزرگ پلاسما با دستگاه دی وی دی، تراس اختصاصی همراه با تخت، میز و صندلی و نمایی از دریا، سرویس رایگان عصرانه و اینترنت رایگان از امکانات اتاق اوشن تویین هستند.

Lagoon Access King Suite

اتاق های کینگ سوییت 90 متر فضا دارند. میهمانان این اتاق فضای نهارخوری، نشیمن و خواب جدا دارند. تراس اتاق کینگ سوئیت نمایی رو به استخر سر باز و دریا دارد.

موقعیت مکانی هتل

هتل کنراد بالی در منطقه نوسادوآ واقع شده است. این هتل با موقعیت مکانی عالی دسترسی میهمانان به ساحل و مراکز خرید بالی را فراهم کرده است.

هتل کنراد با فرودگاه بالی 5 کیلومتر، منطقه کوتا 15 کیلومتر، منطقه سیمیناک 18 کیلومتر و با ساحل گگر 12 دقیقه، پارک ـبی واتر بوم 30 دقیقه و بندر بنوا 23 دقیقه فاصله دارد.

بیشتر بخوانید…

بایدها و نبایدهای سفر به بالی

چه تفریحاتی می توان در اوبود بالی (Ubud) انجام داد؟

راهنمای سفر 3 روزه به بالی

منبع: ستاره ونک
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 817

به "معرفی هتل Conrad Bali در جزیره بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل Conrad Bali در جزیره بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید