تور مجارستان ارزان: معروف ترین خیابان های بوداپست

به گزارش بازی های اندروید، خیابان های معروف بوداپست

آیا شما نیز در پی بازدید از خیابان های معروف بوداپست هستید؟ آیا می دانید به برترین زمان بازدید از خیابان های معروف بوداپست کی می باشد؟ از شما دعوت می گردد که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود همراهی نموده و اطلاعات لازم را در این خصوص به دست بیاورید.مجارستان یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپای شرقی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از گردشگران و مسافران واقع شده است.

تور مجارستان ارزان: معروف ترین خیابان های بوداپست

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

بوداپست مرکز مجارستان و از دیدنی ترین شهرهای این کشور می باشد که سالانه از میلیون ها گردشگر استقبال می نماید. از مهمترین جاذبه های دیدنی این شهر می توان به خیابان ها آن اشاره کرد که از خیابان های معروف بوداپست میتوان واتسی، راکوتسی، هالر، آندراشی و کرالی را نام برد. هر کدام ازمعروف ترین خیابان های بوداپست، بهترین و شگفت انگیزترین گذرگاه ها بوده که می توان ماجراجویی های بسیاری را در این خیابان ها تجربه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص هر یک از خیابان های معروف بوداپست توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

واتسی از معروف ترین خیابان های بوداپست

واتسی یکی از خیابان های معروف بوداپست می باشد که از شاهراه های اصلی در این شهر بوده و سالانه میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی از این خیابان مشهور بوداپست بازدید می نمایند. توجه داشته باشید که صدها رستوران و مغازه در امتداد این خیابان واقع شده است که هر کدام از این مراکز خرید و خدماتی سهم زیادی را در جلب توجه گردشگران و گردشگر ها به سوی خود داشته است.

از مهمترین برندهایی که می توانید در این خیابان مشاهده کنید می توان به سواروسکی، منگو، نایکی، لاکوست و زارا اشاره کرد. اگر شما نیز قصد بازدید از خیابان های معروف بوداپست را دارید می توانید این خیابان را در اولویت های خود قرار دهید و بهترین سوغاتی های مورد نظر خود را نیز از این خیابان داشته باشید. گفتنی است که خیابان واتسی به میدان وروشمارتی ختم شده و این میدان نیز از معروف ترین میدان های شهر بوداپست می باشد.

آندراشی از معروف ترین خیابان های بوداپست

از دیگر خیابان های معروف بوداپست می توان به خیابان آندراشی اشاره کرد که در سال 1872 تاسیس شده است و این خیابان میدان واروشلیگت را به میدان ارژبیت متصل نموده که از فاصله بسیار قابل توجهی نیز برخوردار است. گردشگران و مسافرانی که از این خیابان بازدید می نمایند می توانند شاهد تماشای بناهای بسیار قدیمی که دارای معماری رنسانسی هستند، باشند. خانه های قدیمی با طراحی های بسیار ظریفانه و بی نظیر موجود در این خیابان از مهمترین عواملی می باشد که سبب شده است تا این خیابان در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به ثبت برسد.

خیابان آندراشی نه تنها در فهرست خیابان های معروف بوداپست واقع شده است بلکه از مهمترین مراکز خرید در این شهر بوده و افراد بسیار زیادی برای خرید خود به سوی این خیابان روانه می شوند. از دیگر بناهای موجود در این خیابان می توان به مدارس قدیمی، دانشگاه هنرهای زیبای مجارستان، اپرا هاوس دولتی، موزه فرنتس هوپ، رستوران ها، کافه ها، سفارت خانه ها و تئاتر اشاره کرد. شما نیز میتوانید برای بازدید خیابان های معروف بوداپست، خیابان آندراشی را در اولویت ها قرار داده و بهترین لحظات را در این خیابان برای خود به ارمغان بیاورید.

[cn-suggest-posts sts=معرفی جاذبه های برتر بوداپست stl=https://deltaban.com/introducing-budapest-top-attractions/ sbs=رزرو هتل مقرون به صرفه sbl=https://deltaban.com/hotel-reservation/]

هالر از معروف ترین خیابان های بوداپست

هالر از دیگر خیابان های معروف بوداپست می باشد که در منطقه نهم شهر بوداپست واقع شده است و دارای خیابان های فرعی بسیار زیادی می باشد که هر کدام از این خیابان های فرعی دارای زیبایی های به خصوص خود می باشد. این خیابان نام خود را از خانواده هالر به ارث برده است که این خانواده از نجیب زادگان بوده و به مدت طولانی در دوران مدرن مجارستان در این منطقه زندگی نموده اند. امتداد خیابان هالر در حدود 1.5 کیلومتر بوده که ای میدان ناگیوراد به سمت رودخانه دانبو کشیده شده است.

اولین چشم انداز که در این خیابان توجه گردشگران و مسافران را به سوی خود جذب می نماید می توان به بوته های سرسبز در حاشیه این خیابان اشاره کرد و این چشم انداز از مهمترین ویژگی های این خیابان به شمار می آید. در قسمت جنوبی این خیابان شاهد ساختمان های اداری هستیم که درست روی به روی این ساختمان ها نیز می توان بلوک های آپارتمانی را مشاهده کرد. این خیابان با داشتن زیبایی های منحصر به فرد خود در فهرست خیابان های معروف بوداپست واقع شده است و توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب نموده است.

راکوتسی

خیابان راکوتسی از دیگر خیابان های معروف بوداپست می باشد که در جهت شرقی غربی از وسط شهر عبور می نماید. خیابان راکوتسی نه تنها در فهرست خیابان های معروف بوداپست واقع شده است بلکه در میان شلوغ ترین و قدیمی ترین خیابان های این شهر نیز می توان نام آن را مشاهده کرد. خیابان راکوتسی در سال 1884 مورد بازسازی واقع شد و به سبک امروزی خود در آمد.

از مهمترین ساختمان هایی که می توان در این خیابان آنها را مشاهده کرد می توان به ایستگاه راه آهن، مرکز خرید اوروپیوم و آموزشگاه هنرهای نمایشی و فیلم بوداپست اشاره کرد. حضور ساختمان هایی با معماری بسیار تاریخی و بی نظیر توانسته است توجه میلیون ها گردشگر و مسافر را به سوی خود جذب کند.

کرالی:

خیابان کرالی از دیگر مشهورترین خیابان های بوداپست بوده که باداشتن گالری های بی نظیر و چشمگیر خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگران را به سوی خود جذب کند. این خیابان توانسته است با زیبایی های منحصر به فرد خود در فهرست خیابان های معروف بوداپست واقع شده و توجه میلیون ها گردشگر و گردشگر را به سوی خود جذب کند.

سالانه ده ها جشنواره و نمایشگاه مختلف در این خیابان برگزار می گردد که هر کدام از این جشنواره ها سهم زیادی را در جذابیت این خیابان دارد. بعلاوه می توانید انواع رستوران های محلی و بین المللی را نیز در امتداد این خیابان مشاهده نموده و این مکان ها را در جهت استراحت خود انتخاب نموده و از لذیذترین غذاهای سرو شده در این رستوران ها نیز بهره مند شوید.

بارتوک بلا

از دیگر خیابان های معروف بوداپست می توان به خیابان بارتوک بلا اشاره کرد که این خیابان از جذابترین و دیدنی ترین خیابان های این شهر بوده و با داشتن ساختمان های فرهنگی و هنری خود به مرکز فرهنگی بوداپست تبدیل شده است. نکته بسیار جالبی که در خصوص کافه های این خیابان وجود دارد این است که نویسندگان قدیمی این کشور در کافه های این خیابان ساعت ها به نویسندگی می پرداختند و از آرامش حاکم بر این خیابان الهامات لازم را دریافت می کردند.

اگر شما نیز در پی بازدید از خیابان های معروف بوداپست هستید می توانید این خیابان را در اولویت های خود قرار داده و بهترین لحظات را به همراه خانواده و دوستان خود در این خیابان برای خود به ارمغان بیاورید. شما با حضور در این خیابان می توانید حس هنری و ادبی بسیار سنگینی را نیز تجربه نموده و نه تنها یکی از خیابان های معروف بوداپست را بازدید کنید بلکه می توانید آثار بسیار با ارزش هنری را در این خیابان مشاهده کنید.

[cn-suggest-posts sts=سوغاتی های معروف بوداپست را بیشتر بشناسیم stl=https://deltaban.com/budapest-famous-souvenirs/ sbs=خرید پرواز چارتر sbl=https://deltaban.com/flights/]

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور پاتایا
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1394

به "تور مجارستان ارزان: معروف ترین خیابان های بوداپست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجارستان ارزان: معروف ترین خیابان های بوداپست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید