موضوع جایگزین متیس

به گزارش بازی های اندروید، کِلی روز بعد، حوالی ظهر به دفترم آمد تا درباره آن مقاله صحبت کند و گفت که متیس در حال غرق شدن است و ریکاردل را به درز اطلاعات مربوط به افشاگری ها پیرامون دختر ترامپ متهم کرد که به طرز شگفت انگیزی گستاخانه بود.

موضوع جایگزین متیس

من در واکنش به حرف های کِلی در خصوص ریکاردل نظریه جری سیلبرمن قاضی امریکایی را درباره ارزیابی چگونگی درز اطلاعات شرح دادم. در این نظریه سیلبرمن یک سؤال اساسی می پرسد؛ چه کسی از درز اطلاعات سود می برد؟ که در این مورد خاص متیس و دستیاران او بودند که از درز اطلاعات سود می بردند. کِلی هم مانند دانفورد سابقه خدمت در نیروی دریایی را در دوران فرماندهی (ژنرال) متیس در پرونده خود داشت؛ یک همسویی قابل توجه که به نظر نمی رسید رسانه ها هرگز به آن توجه نموده باشند و احتمالاً نویسنده جاسوس این مقاله نتوانسته بود ناشر را در این زمینه قانع نموده باشد.

همان روز من، کِلی و ترامپ باز هم درباره این مقاله صحبت کردیم و ترامپ پرسید: متیس لغو توافق هسته ای ایران را دوست نداشت، نه؟؛ سؤالی که حقیقت را کتمان می کرد. اندکی پس از این ماجرا، موضوع جایگزینی متیس با جدیت بیشتری مطرح شد. با خودم فکر می کردم که آیا این افشاگری ها علیه او از اتاق بیضی (دفتر رئیس جمهوری) شروع شده است.

البته یک هفته بعد وقتی برای شرکت در مراسم افتتاحیه اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک رفته بودم، کِلی به من زنگ زد و گفت؛ بانوی اول می خواهد ریکاردل را اخراج کند زیرا کارکنان دفتر همسر رئیس جمهوری از همکاری نکردن ریکاردل در برنامه ریزی ها برای سفر آینده بانوی اول به آفریقا شکایت داشتند.

به نظرم این خبر تکان دهنده بود. کِلی هم گفت:معلوم نیست این مشاجره چگونه به این سطح رسیده است. او کارکنان دفتر بانوی اول را گربه صفت، فراموشکار و سخن چین توصیف کرد.

دیگر کسی چیزی درباره این موضوع به من نگفت و فکر می کردم که موضوع اختلاف کارکنان دفتر بانوی اول با ریکاردل در همان مرحله تمام شده باشد ولی بعدها فهمیدم که چنین نیست.

با اینکه ما در نیویورک بودیم ولی کِلی هنوز به خاطر مسأله روزنشتاین در واشنگتن مانده بود. مسأله روزنشتاین به حدس ها درباره این موضوع مربوط می شد که آیا راد روزنشتاین معاون دادستان کل پیشنهاد اجرای اصلاحیه بیست و پنجم قانون اساسی (در خصوص برکناری رئیس جمهوری) را علیه ترامپ مطرح نموده است یا نه؟ و اینکه آیا روزنشتاین برای جمع آوری اسناد و مدارک علیه ترامپ هنگام حضور در اتاق بیضی به خودش دستگاه شنود وصل نموده بود یا نه؟ این هم موضوعی بود که در تاریخ مدیریت تشکیلات مربوط به ریاست جمهوری برای اولین بار رخ می داد.، ایران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 992

به "موضوع جایگزین متیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع جایگزین متیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید