هتل مرکور پاتایا اوشن ریزورت؛ گزینه ای مناسب برای سخت پسندان، عکس

به گزارش بازی های اندروید، هتل مرکور پاتایا اوشن ریزورت در فاصله 6 دقیقه ای از ساحل پاتایا قرار گرفته است که در سال 2014 در 16 طبقه و 210 اتاق ساخته شده است.

هتل مرکور پاتایا اوشن ریزورت؛ گزینه ای مناسب برای سخت پسندان، عکس

از سفر با تور پاتایا ارزان لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

این هتل چهار ستاره به علت داشتن استخر روباز و مرکز تناسب اندام در میان گردشگران پاتایا معروف گشته است.

یکی از برترین هتل های شهر پاتایا همینجاست که با سرویس دهی درجه یک و پرسنل مجرب و مهربان همراه با محیط خانوادگی برایتان آرامش و آسایش در طول سفر به ارمغان می آورد، مخصوصا این هتل برای آن دسته از مهمانانی مناسب است که مشکل پسند و سخت گیر هستند و مطمئنا از خرید بلیط هواپیما و اقامت در هتل Mercure پاتایا Ocean Resort سیر نخواهند شد.

برای گذران تعطیلات در هتلی در سطح دنیای با معماری هیجان انگیز لحظات ماندگار به یادگار خواهد ماند. این هتل در فاصله 200 متری از موزه هنر در بهشت واقع شده است. علاوه بر اینها می توان به فاصله 84 کیلومتری هتل Mercure پاتایا Ocean Resort از فرودگاه سووارنابومی اشاره نمود که به وسیله شاتل فرودگاهی دسترسی خواهید د اشت.

امکانات عمومی هتل مرکیور پاتایا اوشن ربزورت

بخش پذیرش در هتل Mercure پاتایا Ocean Resort به صورت 24 ساعته فعالیت دارد و آماده استقبال از میهمانان هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های این هتل قابل دسترس است. برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند محلی به اسم پارکینگ در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید در هنگام اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را نخواهید داشت. خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی و اتو هم با پرداخت هزینه مربوطه انجام می گیرد. در صورتی که به قصد سفرکاری راهی این شهر شوید با اقامت در این هتل می توانید جلسات و کنفرانس هایتان را در مرکز بیزینس برگزار کنید.

در قسمت لابی هتل مرکیور می توانید به میز تور، اتاق چمدان، تبدیل ارز و کلوب بازی بچه ها دسترسی داشته باشید. بعلاوه روزنامه های بین المللی هم در قسمت لابی در اختیار میهمانان قرار داده می گردد. برای مسافران با مسائل جسمانی و ویلچری امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است. پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل

از جمله امکانات تفریحی هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت می توان به پارک آبی اشاره نمود. در فضای بیرونی هتل هم مبلمان زیبایی چیده شده است و تراس های اتاق ها برای آفتاب گیری مناسب هستند. استخر هتل Mercure پاتایا Ocean Resort برای تمامی رده های سنی مناسب است، در کنار استخر هم جایگاه و چترهای آفتاب گیری قرار داده شده است، بعلاوه باشگاه بدنسازی مجهز به دستگاه های به روز دنیاست. یکی دیگر از فعالیت های لذت بخش در هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت پارک آبی است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

اتاق های هتل Mercure پاتایا Ocean Resort دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از اتاق کینگ دولوکس، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق توئین دولوکس، اتاق توئین سوپرییر و سوئیت با منظره اقیانوس. اتاق های هتل در نهایت زیبایی و آراستگی با رنگ های شاد طراحی شده اند و مطمئنا احساس سرزندگی و آرامش به شما منتقل خواهد شد، بعلاوه اتاق های این هتل بسیار دلباز هستند و همه اتاق ها دارای دکوراسیونی عالی اقامتی شیرین برای شما فراهم می نمایند.

اتاق ها و سوئیت های هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت روزانه نظافت می شوند و همه اتاق ها شامل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، تلویزیون، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، کتری برقی هستند. در حمام های اختصاصی داخل اتاق ها هم امکاناتی نظیر دوش، وان، لوازم بهداشتی، حوله و سشوار وجود دارند. بعلاوه اتاق های این هتل منظره بی نظیری رو به اقیانوس دارند. در هنگام اقامت در هتل Mercure پاتایا Ocean Resort اجازه استعمال سیگار ندارید ولی برای افراد سیگاری محل خاصی تعیین شده است. برای رفتن به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور بهره ببرید.

رستوران هتل

برای سرو وعده های غذایی در این هتل می توانید به رستوران بروید و انواع مختلفی از غذاهای محلی و بین المللی را سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل مرکیور پاتایا اوشن ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا گالری هنر در بهشت: 1.3 کیلومتر

فاصله تا پارک مینی سیام: 3.7 کیلومتر

فاصله تا معبد پناهگاه حقیقت: 4.7 کیلومتر

فاصله تا ساحل پاتایا: 5.3 کیلومتر

فاصله تا پارک آبی کارتون نتورک: 8.1 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا: 8.9 کیلومتر

فاصله تا پارک جنگلی یخ جادویی سیام: 13.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1247

به "هتل مرکور پاتایا اوشن ریزورت؛ گزینه ای مناسب برای سخت پسندان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل مرکور پاتایا اوشن ریزورت؛ گزینه ای مناسب برای سخت پسندان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید