هتل های سلف سرویس مشهد

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران: در هتل های سلف سرویس مشهد ، سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان سرو می شوند و هزینه آن جزئی از هزینه کلی هتل محسوب می گردد.

هتل های سلف سرویس مشهد

اگر در پی سفری خاص و به یادماندنی به شهر مشهد مقدس هستید، احتمالارزرو هتل در مشهد برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است. یک هتل مناسب با غذای سلف سرویس می تواند گزینه بسیار خوبی برای محل اقامت باشد. در هتل های سلف سرویس مشهد ، سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به صورت رایگان سرو می شوند و هزینه آن جزئی از هزینه کلی هتل محسوب می گردد.

هتل های مشهد با غذای سلف سرویس شرایط بسیار خوبی را برای مسافران ایجاد نموده اند، در هتل های سلف سرویس مشهد شما می توانید مناسب با ذائقه خود غذای مورد نظر خود را سرو و میل کنید. بعلاوه از میان انواع دسرها، سالادها، پیش غذاها و نوشیدنی ها می توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. شهر مشهد یکی از مهم ترین شهرهای کشور از نظر گردشگری به شما می رود و به علت تاریخی بودن و بعلاوه مذهبی بودن یکی از مقاصد اصلی گردشگران به شمار می رود. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت شهر مشهد وجود بارگاه ملکوتی حرم امام رضا (ع) است که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران را از تمامی نقاط ایران و حتی دنیا به آنجا می کشاند. در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی برترین هتل های سلف سرویس مشهد بپردازیم:

برترین هتل پنج ستاره سلف سرویس مشهد

همانطور که احتمالا می دانید هتل ها از نظر امکانات و ویژگی هایی که ارائه می دهند دسته بندی می شوند، به این صورت که هتل هایی که امکانات و ویژگی های بهتری را ارائه می دهند ستاره بیشتری دارند. هتل های پنج ستاره مشهد جزو برترین هتل های موجود در این شهر هستند. هتل های پنج ستاره با امکانات و خدماتی که به مسافران ارائه می دهند؛ اما مسئله ای که در رابطه با هتل های پنج ستاره وجود دارد این است که چنین هتل هایی اتاق خاصی را برای ارائه خدمات سلف سرویس ندارند. با این حال در شرایط خاص ممکن است چنین امکاناتی را برای مسافران فراهم نمایند.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

  • هتل لیان

هتل لیان مشهد یا هتل مدینه الجواد نیز یک هتل چهار ستاره است که از نظر نزدیکی به حرم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای بیشتر مسافران باشد. این هتل زیبا که در خیابان نواب صفوی واقع شده است فاصله آن تا حرم تنها 5 دقیقه پیاده روی است. این هتل یکی از هتل هایی است دارای غذای سلف سرویس است. از دیگر امکانات این هتل می توان به یخچال، تلویزیون، استخر، اینترنت، سالن ورزش، کافی شاپ و… اشاره نمود. اتاق های مختلفی که در این هتل می توانید رزرو کنید عبارتند از:

  1. سینگل استاندارد
  2. دبل استاندارد برای یک نفر
  3. دبل استاندارد
  4. توئین استاندارد
  5. سوئیت یک خوابه نرمال
  6. آپارتمان یک خوابه VIP
  7. آپارتمان دو خوابه VIP و …
  • هتل سی نور

هتل سی نور یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است که جزو لوکس ترین و برترین هتل های شهر مشهد محسوب می گردد. این هتل علاوه بر فاصله کمی که با حرم دارد 300 واحد اقامتی را در 22 طبقه ارائه می دهد. بعضی از سوئیت هایی که این هتل برای ارائه به مسافران خود دارد عبارتند از:

  • سوئیت دو تخته تایپ C
  • سوئیت دو تخته دابل تایپ A
  • سوئیت دو تخته تایپ A
  • کانکت روم چهار تخته تایپ A
  • کانکت روم چهار تخته تایپ B
  • سوئیت امپریال دو تخته تایپ A
  • پرزیدنت روم دو تخته تایپ A
  • سوئیت رضوی تایپ B و…

این هتل بسیار لوکس صبحانه را به اتاق شما می فرستد و برای شام و ناهار نیز می توانید به رستوران این هتل زیبا مراجعه کنید.

هتل های سلف سرویس چهار ستاره مشهد

اگر اقامتی لوکس در مشهد می خواهید و ترجیح می دهید در پرداخت هزینه کمی صرفه جویی کنید، یکی از هتل های زیر را انتخاب کنید:

  • هتل جواد مشهد

هتل مدینه الجواد در گذشته با نام هتل لیان مشهور بوده که ممکن است این امر باعث گردد بسیاری آن را با هتل جواد اشتباه بگیرند، در ادامه به معرفی هتل جواد نیز خواهیم پرداخت.هتل جواد مشهور ترین هتل چهار ستاره شهر مشهد است که نزدیک ترین هتل به حرم نیز به شمار می رود. این هتل به علت فاصله بسیار کمی که با حرم دارد (چهار دقیقه پیاده روی) مورد توجه بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی واقع شده است. هتل جواد با چشم اندازی زیبایی که از حرم مطهر امام رضا (ع) دارد یکی از خاص ترین هتل های شهر مشهد به شمار می رود. هتل جواد در کنار امکانات و ویژگی های خاصی که دارد، تمامی وعده های غذایی را به صورت رایگان در رستوران مجلل خود سرو می نماید.

اتاق های فولبرد هتل جواد عبارتند از:

  1. اتاق تک تخت خواب معمولی
  2. اتاق تک تخت خواب رویال
  3. سوئیت دو نفره
  4. اتاق ملل به سبک فرانسوی، ایتالیایی، مراکشی و انگلیسی
  5. اتاق ماه عسل
  6. اتاق دو تخت خواب رویال
  7. اتاق سه تخت خواب رویال
  8. اتاق سه تخت خواب کینگ
  • هتل الماس مشهد

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های چهار ستاره شهر مشهد است که فاصله بسیار کمی با حرم مطهر دارد. مهم ترین ویژگی های هتل الماس امکانات بسیار متنوع و رستوران آن است که با انواع غذاهای ایرانی و خارجی می تواند پذیرای شما مسافران عزیز باشد. رستوران هتل الماس متناسب با تمامی سلیقه ها و ذائقه ها غذا و نوشیدنی دارد که می تواند این هتل را به یکی از اصلی ترین گزینه های هر مسافری تبدیل کند. این هتل در 9 طبقه و 163 اتاق آماده پذیرایی و اسکان مسافران است. از جمله اتاق های این هتل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. اتاق یک تخته فولبرد
  2. اتاق دو تخته فولبرد
  3. اتاق دو تخته توئین فولبرد
  4. اتاق سه تخته فولبرد
  5. سوئیت سه نفره رویال فولبرد
  6. اتاق چهار تخته فولبرد
  7. سوئیت یک خوابه چهار نفره فولبرد و…

صد البته غذای سلف سرویس تنها مختص هتل های لوکس و گرانقیمت نیست و شما می توانید در هتل هایی با قیمت مناسب تر نیز همچین امکاناتی را دریافت کنید. اگر شما نیز در پی هتلی با قیمت مناسب و مالی هستید ادامه این مطلب را از دست ندهید.

هتل های سلف سرویس سه ستاره مشهد

در ادامه قرار است فهرستی از برترین هتل های سلف سرویس سه ستاره مشهد را بخوانید:

  • هتل میامی مشهد

هتل میامی یکی از برترین هتل های سه ستاره شهر مشهد است که از نظر فاصله تا حرم بسیار فاصله کمی دارد. این هتل دارای رستوران سلف سرویس است که همه هزینه های هر سه وعده غذایی به صورت پیشفرض روی هزینه کلی هتل لحاظ شده است. این هتل سه ستاره دارای 40 اتاق شیک و مرتب است که بعضی از این اتاق ها به صورت فولبرد ارائه می شوند.

  1. اتاق دو تخت خواب برای یک نفر
  2. اتاق دو تخت خواب دابل
  3. اتاق دو تخت خواب تویین
  4. اتاق سه تخت خواب
  • هتل نور مشهد

یکی دیگر از هتل های سه ستاره شهر مشهد که به صورت فولبرد در اختیار مسافران واقع شده است، هتل نور است. این هتل سه ستاره که یکی از برترین هتل های سلف سرویس شهر مشهد به شمار می رود، بسیار هتل شیک و مجللی است که می تواند پذیرای زائرین حرم امام رضا باشد. در این هتل 87 واحد مختلف برای اسکان مسافرین در نظر گرفته شده است. بعضی از اتاق های فولبرد این هتل به توضیح زیر هستند:

  1. اتاق دو تخت
  2. اتاق سه تخت
  3. آپارتمان تک خواب چهار نفره
  4. آپارتمان تک خواب پنج نفره
  5. آپارتمان دو خواب شش نفره
  6. آپارتمان سه خواب هفت نفره
  • هتل کوثر مشهد

یکی از برترین و مالی ترین هتل های سلف سرویس مشهد، هتل دو ستاره کوثر است. این هتل علاوه بر قیمت مناسبی که دارد به مسافرین این امکان را می دهد که در صورت تمایل اتاق فولبرد را انتخاب نمایند و از غذای سلف سرویس رستوران آن استفاده نمایند. هتل کوثر در 59 واحد مسکونی آماده خدمت رسانی به مسافران و زائران است که بعضی از اتاق های آن عبارتند از:

  1. اتاق یک تخت
  2. اتاق دو تخت دابل
  3. اتاق سه تخت
  4. اتاق چهار تخت
  5. اتاق پنج تخت
  6. آپارتمان یک خواب چهار نفره
  7. آپارتمان دو خواب هفت نفره
  • هتل حدیث مشهد

هتل حدیث یکی از هتل های تازه ساز شهر مشهد است که اولین بار در سال 1398 افتتاح شد و در سال 1400 نیز بازسازی شد. این هتل در 7 طبقه و 72 واحد می تواند پذیرای مسافرین باشد. هتل حدیث شرایط ارزان ای برای مسافران دارد، این هتل در خیابان امام رضا واقع شده است و فاصله آن تا حرم مطهر 2.5 کیلومتر است. بعلاوه فاصله نزدیک آن به بازار هفده شهریور نیز می تواند یکی دیگر از دلایل انتخاب این هتل به وسیله مسافران و گردشگران باشد. این هتل نیز دارای سلف سرویس است که بعضی از اتاق هایی که با این ویژگی ارائه می شوند به صورت زیر است:

  1. اتاق یک تخته فولبرد
  2. اتاق دو تخته دبل فولبرد
  3. اتاق دو تخته توئین فولبرد
  4. اتاق سه تخته فولبرد
  5. اتاق چهار تخته فولبرد
  6. آپارتمان یک خوابه پنج نفره فولبرد

کلام آخر

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد؛ همه ما می دانیم که علت سفر به مشهد برای بسیاری از مسافران حرم مطهر امام رضا (ع) است. از این رو برای بسیاری از افراد اینکه محل اقامتشان در طول مدت سفر به حرم امام رضا نزدیک باشد بسیار مهم است. یکی از موارد مهم در طول هر سفر وعده های غذایی است که بیشتر افراد ترجیح می دهند وعده های اصلی غذا را در همان هتل محل اقامت دریافت نمایند. به همین علت انتخاب ما برای این صفحه، معرفی برترین هتل های سلف سرویس مشهد بود. امیدواریم در سفر بعدی به مشهد یکی از این هتل ها را برای اقامتی خوش، رزرو کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1769

به "هتل های سلف سرویس مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های سلف سرویس مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید