هزینه اجاره ویلا در نمک آبرود چقدر است؟

به گزارش بازی های اندروید، اجاره ویلا در نمک آبرود یا در هر مکان دیگری که قصد اقامتی چند روزه را در آن جا دارید، یکی از نکات مهم در برنامه ریزی قبل از سفر است. گاهی با قرار دریافت در شرایطی غافلگیرکننده، مجبور به اجاره ویلا یا سرپناهی برای اقامت یک یا چند روزه می شوید. در این صورت بهترین گزینه، انتخاب یک مکان مناسب برای لذت بردن از لحظات سفر خواهد بود.

هزینه اجاره ویلا در نمک آبرود چقدر است؟

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

انتخاب یک ویلا، سوئیت، هتل، اتاق یا آپارتمان، گرچه در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسد؛ اما با قرار دریافت در شرایطی که احتیاج به یافتن مکانی مناسب برای شما و دیگر افراد همسفرتان باشد، متوجه پیچیدگی تقریبی این کار خواهید شد.

شمال ایران، یکی از مناطق توریستی پربازدید محسوب می گردد که با برخورداری از آب و هوای معتدل و پوشش جنگلی بسیار زیبا و بهره مندی از سواحل دریای خزر، هر روز پذیرای مسافران و گردشگرانی از اقصی نقاط ایران و دنیا است. با رشد گردشگری، امکانات تفریحی و رفاهی پیشرفت چشم گیری در این منطقه داشته است. افزایش تعداد هتل ها، هتل آپارتمان ها، ویلاها و سوئیت ها گرچه سبب از بین رفتن پوشش جنگلی در این منطقه شده؛ اما امکانات رفاهی بهتر و بیشتری را برای گردشگران مهیا نموده است.

در منطقه زیبای نمک آبرود، گزینه های بسیاری برای اقامت پیش روی شما خواهد بود که بنابر شرایط و بودجه خود می توانید لحظات خاطره انگیزی را در آنجا تجربه کنید. وجود 2 هتل عظیم در این منطقه و تعداد زیاد ویلاهایی که با امکانات و قیمت های مختلف برای گردشگران آماده شده اند، از امکانات گردشگری نمک آبرود به شمار می رود.

یکی از مسائلی که هنگام برنامه ریزی برای سفر مطرح می گردد، اقامت و نوع مکانی است که به این منظور در نظر می گیرید. احتمال اینکه در انتخاب میان هتل، ویلا، سوئیت و اتاق مردد شوید؛ وجود دارد. برای تصمیم گیری بهتر، باید تعریف درست موارد ذکر شده را بدانید.

برای اقامت چند روزه، ویلا مناسب تر است یا سوییت؟

پاسخ این سوال کاملا به شما و انتظارات تان از یک اقامت فراموش نشدنی، بستگی دارد. قبل از آغاز سفر باید خواسته ها و علاقمندی های خود و همسفرتان را به درستی بشناسید. با در نظر دریافت محیط و بودجه خود بهترین مکان را انتخاب کنید.

سوئیت

سوییت مکانی است که در یک شهرک یا هتل واقع شده است و برای اقامت چند روزه یا چند ماهه اجاره داده می گردد. این مکان بیشتر مناسب خانواده های 4 یا 5 نفره یا گروه هایی با تعداد مشابه هستند. در یک سوییت یک نشیمن کوچک مبله، یک یا دو اتاق خواب، یک آشپزخانه کوچک با مدل طراحی اپن و یک یا دو سرویس بهداشتی وجود دارد. مبل و کاناپه موجود در سوییت ها اغلب به شکل تخت خواب شو هستند. متراژ چنین سوییت هایی از 30 الی 40 متر متغیر است. سوئیت ها نسبت به ویلاها قیمتی کمتر و نسبت به اتاق های یک تا دو نفره، در شرایطی که در یک محل واقع شده باشند، اجاره بهای بیشتری دارند.

ویلا

اولین مشخصه یک ویلا در مقایسه با سوئیت، متراژ بالاتر و امکان استفاده از امکانات بیشتر مانند فضای سبز است. ویلا در حقیقت یک خانه مستقل با 1 الی 3 طبقه است که دارای یک یا چند اتاق خواب، یک یا دو آشپزخانه برزگ به شکل اپن، یک یا چند سرویس بهداشتی، فضای سبز و امکاناتی مانند باربیکیو، استخر، زمین بازی و… است. ویلاها برای گروه های مسافرتی بیش از 3 نفر و خانواده های پرجمعیت، مناسب تر از سوئیت ها هستند. اجاره بهای ویلا در نمک آبرود نسبت به سوئیت در این منطقه بیشتر است. اگر می خواهید ضمن استفاده از جاذبه های توریستی نمک آبرود، از امکاناتی مانند استخر، فضای سبز مستقل، پارکینگ و… نیز استفاده کنید، بدون شک اجاره ویلا بهترین گزینه خواهد بود.

آیا امکان اجاره آپارتمان یا رزرو هتل در نمک آبرود وجود دارد؟

در دهه اخیر با رشد گردشگری در این منطقه، امکانات رفاهی با کیفیت بهتری برای مسافران ارائه می گردد. امکانات اقامتی در نمک آبرود، از جمله مواردی است که پیشرفت بسیار خوبی داشته است. آپارتمان های نوساز با برخورداری از پارکینگ، آسانسور، منظره زیبا و طراحی داخلی مطلوب، از گزینه های پیشنهادی برای مسافرانی است که به دنبال مکانی مناسب برای اقامت چند روزه یا چند ماهه در این منطقه هستند. این آپارتمان ها با متراژهای مختلف، اغلب از سوئیت های این منطقه عظیم تربوده و امکاناتی بیشتر از سوئیت ها دارند. آپارتمان های منطقه نمک آبرود دارای یک الی 3 اتاق خواب هستند و بیشتر آن ها از یک تراس با منظره بسیارعالی بهره می برند. مسلما اگر قصد اقامت چند هفته ای را دارید، اجاره آپارتمان راحتی بیشتری برای شما در پی خواهد داشت. امکانات این آپارتمان ها بسته به اجاره بهای آن ها شامل: پارکینگ، استخر، جکوزی و… می گردد.

دو هتل عظیم و بسیار عالی در منطقه توریستی نمک آبرود وجود دارد. همچنین چندین هتل و هتل آپارتمان نیز نزدیک به نمک آبرود با فاصله 20 الی 6 کیلومتری از این منطقه وجود دارند که با بازدید از آن ها و آنالیز اجاره بهای هر کدام، می توانید بهترین مکان را برای لذت بردن از سفر خود انتخاب کنید.

نمک آبرود چه ویژگی های توریستی دارد؟

نمک آبرود یک منطقه توریستی در 12 کیلومتری چالوس در جاده تنکابن به چالوس است. نمک آبرود دارای دو خط تله کابین بوده که گردشگران را به منطقه کوهستانی و ییلاقی آن منتقل می نماید. این شهرک گردشگری به دلیل فاصله مناسب از دریا و پوشش جنگلی و کوهستانی در این نقطه از شمال کشور، آب و هوای معتدل و مطلوبی دارد. اگر نمک آبرود را به دو بخش ساحلی و کوهستانی تقسیم کنیم؛ در بخش ساحلی شاهد فروشگاه ها و مراکز خرید، رستوران ها، امکانات تفریحی و… هستیم. در بخش کوهستانی، طبیعتی بسیار زیبا و بی نظیر با امکانات پیاده روی و جاده هایی باریک وجود دارد.

منطقه توریستی نمک آبرود علاوه بر تله کابین، شامل امکانات تفریحی به توضیح زیر است:

سورتمه سواری

سینما 6 بعدی

پارک تفریحی

باشگاه تیراندازی

کارتینگ

شیر دریایی و آکواریوم (آکوالیون)

تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

مجموعه پروازی

نمایشگاه حیوانات

پیست دوچرخه سواری

پینت بال paint ball

زیپ لاین zipline

موتور چهارچرخ ATV

زمان اجاره ویلا در نمک آبرود به چه نکاتی توجه کنیم؟

هدف از اجاره ویلا

همان طور که گفتیم، خواسته ها و انتظارات شما مشخص کننده نوع محل اقامت تان خواهد بود. اگر خواهان استفاده از استخر هستید یا به فضای سبز مستقلی برای بازی بچه ها احتیاج دارید، بی شک انتخاب یک سوئیت چندان مناسب نخواهد بود. اگر در هتل احساس راحتی ندارید یا رفت و آمد بسیاری خواهید داشت، انتخاب یک اتاق در هتل نمی تواند آسایش کافی را برای شما فراهم کند. بنابراین توجه به خواسته ها و احتیاجهای خود و اطرافیانتان را در اولویت قرار دهید.

تعداد افراد

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب مکان مناسب برای اقامت، تعداد افرادی است که قصد دارند در مدت سفر لحظات مشترکی داشته باشند. ویلاهای کوچک با یک یا دو اتاق خواب مناسب خانواده ها و گروه های پرجمعیت نیستند. ویلای منتخب شما باید دارای بیش از 3 اتاق خواب با بیش از دو سرویس بهداشتی باشد. تعداد پارکینگ، تعداد وسایل رفاهی و… از نکاتی هستند که در زمان انتخاب ویلا باید در نظر داشته باشید.

در نظر دریافت شرایط افراد

شرایط همه افرادی که همسفر شما هستند در انتخاب یک ویلا که در آن حس آرامش داشته باشید، بسیار مهم است. افراد کم توان مانند سالمندان، افراد معلول و بچه ها باید در اولویت قرار بگیرند. به همین منظور اقامت در ویلاهایی که اتاق خواب ها در طبقه دوم قرار دارند برای افراد سالمند مشقت بار است. سرویس های بهداشتی باید از نوع فرنگی بوده و امکانات موجود در ویلا برای همه افراد قابل دسترس باشد.

شناخت منطقه

قبل از انتخاب یک ویلا باید منطقه موردنظر را به خوبی بشناسید. آگاهی از شرایط آب و هوایی منطقه به شما یاری می نماید در اجاره یک ویلا حتما سیستم گرمایشی یا سرمایشی را آنالیز کنید. اگر یک ویلای ساحلی انتخاب نموده اید مطمئن شوید که محل اقامت شما در فاصله استانداردی از دریا واقع شده باشد. دسترسی به خدمات درمانی و رفاهی در منطقه را ارزیابی نموده تا از به وجود آمدن مسائل احتمالی پیشگیری کنید.

نزدیکی به جاذبه های توریستی

ویلاهایی که به جاذبه های گردشگری نزدیک هستند از دو نظر آنالیز می شوند:

1. ویلاهایی که به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری اجاره بهای بیشتری دارند. در این مورد نزدیکی به دریا، جنگل، رودخانه و… نکته ای مثبت به شمار می رود.

2. ویلاهایی که به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری اجاره بهای کمتری دارند. گاهی نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری سبب ایجاد ترافیک و ازدحام در منطقه می گردد. بنابراین ویلاهایی که در چنین مناطقی واقع شده باشند، اجاره بهای کمتری دارند.

نظافت

تمیز بودن آشپزخانه، سرویس های بهداشتی ، مبلمان، استخر و… یکی از نکاتی است که در فراهم کردن آرامش شما در مدت زمان سفر و اقامت تان در یک ویلا، نقش به سزایی دارد. نباید فراموش کنید که مناطقی شمالی به دلیل رطوبت بالا مستعد رشد کپک و نفوذ حشرات موذی به داخل ساختمان هستند. آنالیز ویلا از نظر وجود این موارد بسیار مهم خواهد بود.

امکانات

هر مقدار امکانات یک ویلا بیشتر باشد، اجاره بهای آن نیز بیشتر است. وجود زمین بازی مخصوص بچه ها، استخر، جکوزی، فضای سبز، آلاچیق، باربیکیو و… برای همه لذت بخش است. اگر مسئله ای از نظر پرداخت اجاره بهای بالا ندارید، انتخاب یک ویلا با همه امکانات ذکر شده خوشایندتر خواهد بود.

قیمت و بودجه

بودجه شما برای یک مسافرت، بر مدت زمان سفر و محل اقامت شما تاثیر بسیار بالایی دارد. در تعطیلات و زمان های خاص که تردد گردشگران در یک منطقه زیاد است، اجاره بهای ویلاها نیز افزایش می یابد. می توانید با آنالیز قیمت های روز در محل موردنظر و چشم پوشی کردن از بعضی امکانات، ویلای مناسب با بودجه خود را بیابید.

قیمت اجاره ویلا با امکانات کامل در نمک آبرود چقدر است؟

برای مشخص اجاره ویلا در نمک آبرود، معمولا سه زمان را در نظر می گیرند؛ روزهای وسط هفته، روزهای آخر هفته و روزهای تعطیلات خاص مانند تعطیلات نوروز.

اجاره یک ویلای با همه امکانات، مانند: استخر، تراس، سیستم گرمایشی مدرن، دوبلکس، فضای سبز و… که دارای 3 یا 4 اتاق خواب باشد، در روزهای وسط هفته از شبی 700،000 تومان آغاز می گردد. این مبلغ برای روز های آخر هفته 800،000 تومان و برای تعطیلات 900،000 خواهد بود.

اجاره یک ویلا بدون استخر با امکاناتی متوسط، در روزهای وسط هفته از شبی 450،000 تومان الی 600،000 تومان خواهد بود. چنین ویلایی در روزهای پایانی هفته 550،000 تومان الی 700،000 تومان و در تعطیلات به 700،000 تومان الی 800،000 تومان می رسد.

به این مقاله از خبرنگارن چه امتیازی می دهید؟

منبع: هومینگ
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 422

به "هزینه اجاره ویلا در نمک آبرود چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه اجاره ویلا در نمک آبرود چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید