پذیرش توریست در خانه مسافرهای اردبیل ممنوع است

به گزارش بازی های اندروید، رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: پذیرش جهانگرد در خانه مسافرها که بدون مجوز اقدام به پذیرش مسافران می نمایند، ممنوع است و با متخلفان برخورد می گردد.

پذیرش توریست در خانه مسافرهای اردبیل ممنوع است

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، محمدرضا شایقی صبح امروز 7 آذر 1400 در بازدید مشترک عوامل اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل و کارشناسان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل از مراکز اقامتی اظهار کرد: به منظور سامان دهی اماکن خصوصی اقامتی بدون مجوز که در قالب خانه مسافر اقدام به پذیرش مسافران می نمایند، این بازدید انجام شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل ادامه داد: هدف اصلی از این بازدید جلوگیری از فعالیت غیرمجاز خانه مسافرهای سطح شهر است تا از تخلفات در این زمینه جلوگیری گردد.

او گفت: در این بازدید تذکر لازم در خصوص فعالیت های غیرمجاز این مراکز به وسیله عوامل اماکن نیروی انتظامی و بعلاوه اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ارائه شد.

شایقی با بیان اینکه خانه مسافرها در سطح استان در نیمه نخست سال فعالیت می نمایند، اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در طی 2 سال اخیر هیچ گونه مجوزی صادر نشده و هرگونه فعالیت در این خصوص ممنوع است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1432

به "پذیرش توریست در خانه مسافرهای اردبیل ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش توریست در خانه مسافرهای اردبیل ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید