شروع به کار کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهرماه

به گزارش بازی های اندروید، کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران از از شروع رسمی فعالیت کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران در سوم مهرماه با برگزاری نمایشگاهی در محوطه کاخ نیاوران اطلاع داد.

شروع به کار کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهرماه

کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران با برگزاری نمایشگاهی از 50 خودروی مسافرتی (کمپر) در محوطه کاخ نیاوران، فعالیت رسمی خود را از سوم مهر ماه شروع می نماید. فعالیت این کلوپ با مجوز کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی ایران و زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام خواهد پذیرفت.

طبق نظر محققان، با شیوع ویروس کرونا، اندازه استفاده از کمپرها و خودروهای مسافرتی افزایش یافته است؛ هرچند تردد این خودرو ها در محورهای ارتباطی ایران قوانینی مدون ندارد و برخی از کمپرها مشمول مقررات خودروهای سنگین و کامیون می شوند.

کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی ایران که به تازگی مسئولیت خودروهای سافاری را پذیرفته است، هدف از گردهم آوردن کمپرها و راه اندازی کلوپ کمپینگ را چنین تشریح می نماید:

نمایش این وسیله های نقلیه مسافرتی به عنوان عنصری موثر در رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی، بوم گردی و طبیعت گردی در دوران کرونا و تشویق گردشگران و مردم به شروع سفرهای زمینی با خودروهای کمپر، از مهمترین اهداف برپایی این گردهمایی است.

علاقه مندان به شرکت در گردهمایی کمپرها می توانند در ساعت های اداری به نشانی تهران، خیابان شهید فیاض بخش، نبش کوچه دنیا گردی، پلاک 33، حوزه اتومبیلرانی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 66755591-021 تماس بگیرند.

گفتنی است که بنا بر گفته کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی، این نمایشگاه و مراسم افتتاح کلوپ کمپینگ و کاروانینگ با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع: کجارو / rahbalad.news
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1550

به "شروع به کار کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار کلوپ کمپینگ و کاروانینگ ایران از سوم مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید