کالکشن جدید کمپانی رالف لورن با الهام از لباس های ریچل گرین

به گزارش بازی های اندروید، علاقه مندان به سریال از هر ژانری حتما سریال محبوب و پرطرفدار دوستان (friends) را می شناسند و بازیگر خوش پوش و بااستعداد آن ریچل گرین را به یاد دارند.

کالکشن جدید کمپانی رالف لورن با الهام از لباس های ریچل گرین

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از retailgazette، از زمان اولین پخش سریال فرندز 25 سال می گذرد و با این حال جنیفر آنیستون، بازیگر نقش ریچل گرین، هنوز به عنوان یکی از خوش تیپ ترین شخصیت های تلویزیونی مورد توجه است.

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد این سریال آمریکایی، رالف لورن، کمپانی مطرح و مشهور در زمینه فراوری لباس های فاخر و گران قیمت، مجموعه ای با الهام از لباس های ریچل گرین که در سریال فرندز برای همین برند کار می کرد، خلق نموده است.

مجموعه wear to work این برند لوکس بر پایه استایل کاری ریچل طراحی شده است که استایل اواخر دهه 1990 و اوایل 2000 به صورت مدرن شده را شامل می گردد.

شلوارهای چرمی، پلیورهای یقه اسکی، کت و شلوارها، بوت های بلند چرمی و دامن های کوتاه و بلند و همچنین طرح های پلنگی از جمله لباس های این مجموعه است.

همه این لباس ها قیمت بالایی ندارند، به طوری که با 120 یورو هم می توان لباسی از این مجموعه را تهیه کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 112

به "کالکشن جدید کمپانی رالف لورن با الهام از لباس های ریچل گرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالکشن جدید کمپانی رالف لورن با الهام از لباس های ریچل گرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید