کانون های خطر شبکه ی برق تبریز، اسکو و آذرشهراصلاح شدند

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از برگزاری اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد بهبود ایمنی برق تبریز همزمان با سراسر کشور اطلاع داد.

کانون های خطر شبکه ی برق تبریز، اسکو و آذرشهراصلاح شدند

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عادل کاظمی گفت: اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع با رویکرد بهبود ایمنی با شعار کوشش صادقانه، خدمت بی منت و با رویکرد شناسایی و برطرف کانون های خطر در شبکه توزیع نیروی برق با موفقیت برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، در تشریح محورهای این مانور گفت: کنترل و اصلاح حریم شبکه؛ جابجایی و اصلاح پایه های قرار گرفته در معابر پس از تعریض و تغییرات مبلمان شهری؛ مقاوم سازی و تعویض پایه های معیوب؛ اصلاح فلش شبکه؛ ترمیم دریچه های معیوب پایه های روشنایی معابر؛ جمع آوری اشیای اضافه و تابلوهای تبلیغاتی از مجاورت پایه های شبکه؛ قفل و بست و ترمیم درب معیوب پست های زمینی، تابلوهای زیر ترانس، شالترها و جعبه های تقسیم؛ و اصلاح کابل سرویس های بهم تنیده مشترکین روی پایه ها و جعبه تقسیم از اهم فعالیت های این اقدام فراگیر بود.

عادل کاظمی اعلام کرد: در این مانور یک روزه، 72 اکیپ عملیاتی و نظارتی، تعداد 88 دستگاه خودروی عملیاتی با حضور 185 نفر از همکاران شرکت حضور داشتند.

وی در تشریح برنامه های اجرا شده طی این مانور گفت: قطع موقت و جمع آوری 153 مورد از لوازم مقدار گیری بلااستفاده و ناایمن و در دسترس از روی شبکه و پایه ها؛ کنترل و اصلاح 32 مورد حریم شبکه؛ جابجایی و اصلاح 11 اصله پایه قرار گرفته در معابر؛ مقاوم سازی و تعویض 63 اصله پایه فرسوده بتونی، چوبی و پایه های فلزی روشنایی معابر؛ اصلاح 18 مورد فلش شبکه ها بخصوص شبکه های 20 کیلوولت از جمله برنامه های این مانور بود.

به گفته وی؛ ترمیم 245 دریچه پایه های فلزی و اصلاح کابل های ورود و خروج پایه های فلزی؛ و جمع آوری 214 مورد اشیای اضافه و تابلوهای تبلیغاتی از مجاورت شبکه های برق دار، ریسه های رنگی، انشعابات غیراستاندارد و غیرمجاز سازمان ها از شبکه های فشار ضعیف بخصوص شبکه روشنایی معابر از دستاوردهای دیگر این مانور بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز توضیح داد: کنترل و اصلاح 25 دستگاه سیستم ارت بدنه تابلوها و پست های هوایی؛ اصلاح 132 مورد قفل و بست و درب تابلوها، پیلارها و جعبه های دیواری؛ اصلاح 28 مورد دریچه و منافذ پست های زمینی؛ اصلاح 94 مورد کابل سرویس های بهم تنیده مشترکین در جعبه ها و پایه ها؛ روکش دار کردن 2 کیلومتر خطوط 20 کیلوولت هوایی و تبدیل 7 کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیم مسی به کابل خودنگهدار طی این اقدام فراگیر صورت گرفت.

عادل کاظمی در سرانجام با اشاره به اینکه شبکه ها به مرور دچار استهلاک می شوند و احتیاج به اصلاح و بهینه سازی دارند، تاکید نمود: با اقدامات انجام گرفته بالا، گام های مثبتی در جهت برطرف و مواجهه با نقاط خطرآفرین در حوزه بهره برداری برق تبریز برداشته شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1539

به "کانون های خطر شبکه ی برق تبریز، اسکو و آذرشهراصلاح شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کانون های خطر شبکه ی برق تبریز، اسکو و آذرشهراصلاح شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید