کشف 28 فقره سرقت در ملایر

به گزارش بازی های اندروید، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 12 دزد و کشف 28 فقره سرقت طی 72 ساعت گذشته در این شهرستان اطلاع داد.

کشف 28 فقره سرقت در ملایر

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سرهنگ محمد باقر سلگی اضافه کرد: در راستای مبارزه با مجرمان و دزدان، مأموران انتظامی شهرستان ملایر، استان همدان 5 طرح ضربتی را در نقاط جرم خیز و از پیش تعیین شهرستان اجرا کردند.

وی گفت: در این راستا مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر یک دزد قطعات داخل خودرو و یک کیف قاپ را دستگیر و 4 فقره سرقت داخل خودرو، 2 فقره کیف قاپی و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ سلگی گفت: مأموران همچنین 3 دزد ساختمان های نیمه کاره، یک دزد مغازه، 3 دزد منزل، یک دزد تلفن همراه و یک دزد لوازم آرایشی را دستگیر و 12 فقره سرقت و یک دستگاه مینی بوس و 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و مقداری مواد مخدر نیز کشف شد.

وی اضافه کرد: در همین ارتباط مأموران کلانتری 13 ولی عصر یک دزد لوازم و قطعات داخل خودرو و مأموران پاسگاه آورزمان نیز 2 دزد ساختمان های نیمه را دستگیر و 6 فقره سرقت لوازم داخل خودرو را کشف کردند و هر 14 نفر متهم تحویل مرجع قضائی شدند و کوشش برای تحویل اموال مکشوفه در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از مشارکت خوب شهروندان ملایری با پلیس، گفت: هر چه میزان مشارکت مردم با پلیس بیشتر باشد به همان میزان شاهد ارتقا و استحکام ضریب امنیت خواهیم بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 148

به "کشف 28 فقره سرقت در ملایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 28 فقره سرقت در ملایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید