یاری های سمای کرمان در اختیار سیل زدگان جازموریان نهاده شد

به گزارش بازی های اندروید، رئیس سمای کرمان گفت: اقلام تهیه شده از بالغ بر 200 میلیون ریال یاری نقدی جمع آوری شده توسط مدارس و آموزشکده سمای کرمان، میان سیل زدگان منطقه محروم جازموریان توزیع شد.

یاری های سمای کرمان در اختیار سیل زدگان جازموریان نهاده شد

مجید خزاعی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در کرمان با اشاره به پیشتازی سمای کرمان در خدمت رسانی به سیل زدگان جازموریان اظهار کرد: با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، محموله تهیه شده از یاری های نقدی مدارس و آموزشکده سمای کرمان در اختیار سیل زدگان جنوب استان نهاده شد.

وی افزود: این محموله شامل ظروف آشپزخانه، مصالح و لوازم مورد احتیاج برای ساخت سرویس بهداشتی، آرد و دیگر اقلام خوراکی بوده است.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان اظهار داشت: به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن جهت، انتقال یاری ها با مشقت زیادی صورت گرفت اما با عنایت و لطف خدای متعال، اقلام تهیه شده در دورترین نقاط منطقه سیل زده جازموریان، بین اهالی نمداد و سایر روستاهای محروم توزیع شد.

خزاعی با قدردانی از همکاری همه جانبه تمام مدارس اظهار داشت: با وجود تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا، دانش آموزان خادمیار نوجوان رضوی مانند همواره در صحنه حاضر بودند و در بسته بندی اقلام خریداری شده همکاری داشتند.

انتهای پیغام/4103/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 442

به "یاری های سمای کرمان در اختیار سیل زدگان جازموریان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری های سمای کرمان در اختیار سیل زدگان جازموریان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید