گلکسی ای 8 اس، اولین موبایل جهان با دوربین سلفی درون صفحه ای

به گزارش بازی های اندروید، وب سایت گجت نیوز: انتظارها به خاتمه رسید و خاتمه نخستین گوشی دنیا با دوربینی که داخل صفحه نمایش تعبیه شده، پیش روی همگان نهاده شد. البته باید گفت که منظور از داخل نمایشگر، وجود یک برش بر روی صفحه نمایش و قرارگیری دوربین در آن است و فعلا خبری از دوربین سلفی زیر نمایشگر نیست. با این حال، گلکسی A8s در نوع خود اولین بوده و نخستین موبایل دنیا با نمایشگر Infinity-O محسوب می گردد. تصور می کنید این تلفن هوشمند و طراحی تازه تا چه میزان مورد استقبال کاربران قرار می گیرد؟

گلکسی ای 8 اس، اولین موبایل جهان با دوربین سلفی درون صفحه ای

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 8 اس

در بخش جلویی، سازندگان از یک نمایشگر 6.4 اینچی IPS با وضوح 1080×2340 و نسبت 19.5:9 بهره برده اند و قطر دوربین سلفی نیز تنها 6.7 میلی متر است.

همان طور که در تصاویر نیز می بینید، نوار شرایط و اطلاعات مربوط به آن در یک راستا با دوربین سلفی قرار گرفته اند تا این بخش جلوه ای بهتر پیدا کند. این اقدام باعث شده تا نوار شرایط کمی از حاشیه بالای صفحه فاصله بگیرد و یک فضای خالی مرده را در بخش بالایی ایجاد کند. با این حال، سازندگان ادعا می نمایند نسبت صفحه به بدنه دستگاه به 91.56 درصد رسیده است.

زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 710 به عنوان مغز پردازشگر در خدمت کاربران است و خریداران می توانند سامسونگ گلکسی ای 8 اس را با 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

تعبیه دوربین سلفی در صفحه نمایش به معنی استفاده از یک دورین ضعیف نیست؛ سامسونگ از یک سنسور 24 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و قابلیت تشخیص چهره بهره برده است تا کاربران بتوانند لحظات مختلف را به برترین شکل ممکن ثبت نمایند. در بخش پشتی مجموعا سه دوربین وجود دارد: دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7، دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق و دوربین سوم 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو مرحله ای.

باتری 3400 میلی آمپر ساعتی، پورت USB Type-C، ان اف سی، پشتیبانی از دستیار دیجیتالی بیکسبی و اندروید 8.1 اوریو، از مهم ترین ویژگی های گلکسی ای 8 اس هستند. گفتنی است که در این گوشی نمی توان جک 3.5 میلی متری صدا را پیدا کرد.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 13 مهر 1403 بروزرسانی: 13 مهر 1403 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1846

به "گلکسی ای 8 اس، اولین موبایل جهان با دوربین سلفی درون صفحه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی ای 8 اس، اولین موبایل جهان با دوربین سلفی درون صفحه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید