73 درصد از کل مشترکین برق در کردستان خوش مصرف هستند

به گزارش بازی های اندروید، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: از مجموع 715 هزار مشترک برق موجود در استان، 73 درصد آن ها با رعایت الگوی مصرف در گروه مشترکین خوش مصرف و کم مصرف قرار دارند.

73 درصد از کل مشترکین برق در کردستان خوش مصرف هستند

هیواخرم در مراسم تجلیل از مشترکان کم مصرف با تاکید بر اینکه کوشش و همت مجموعه شرکت توزیع برق کردستان بر گذر از پیک مصرف بدون اعمال خاموشی ها در سطح استان کردستان است، گفت: تحقق این مهم مستلزم همکاری و هماهنگی کلیه مشترکان اعم از بخش های اداری، صنعتی، کشاورزی، خانگی وتجاری در موضوع مدیریت مصرف برق است که درهمین راستا بسته های تشویقی مختلفی در بخش های مختلف برای مشترکان در سطح استان کردستان مشخص شده است.

او با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 715 هزار مشترک برق در استان کردستان وجود دارد که بیش از 590 هزار مشترک آن را (84 درصد) مشترکان بخش خانگی شامل می گردد، اضافه کرد: در مجموع 73 درصد از کل مشترکین برق در استان مشترکین خوش مصرف و کم مصرفی هستند که برابر با الگوی مصرف مشخص شده از انرژی برق استفاده می نمایند.

او گفت: الگوی مصرف برق در ماه های گرم سال برابر با 300 کیلووات ساعت و در ماه های غیرگرم نیز برابر با 200 کیلووات ساعت است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان اضافه کرد: بدین منظور و طی مراسمی به 99 مشترک کم مصرف کردستانی که با رعایت الگوی مصرف، بهینه مصرف نموده و همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق استان داشته اند، 2500 میلیون ریال پاداش اهدا شد.

خرم با اشاره به اینکه بیشترین این مشترکین با 27 مشترک مربوط به شهرستان سنندج است، اضافه کرد: 22 مشترک دیگر در مریوان، 19 مشترک در سقز، 13 مشترک در بانه،7 مشترک در دیواندره 6 مشترک در کامیاران و در شهرستان های قروه و دهگلان هر کدام از یک مشترک تجلیل می گردد.

او با تاکید بر اینکه هدایای ارائه شده به مشترکین استان شامل تبلت، پلوپز، سکه پارسیان وکارت هدیه و دوچرخه می باشد، گفت: به امید آنکه نتایج حاصل از پیاده سازی این طرح و سایر اقدامات مشابه آن، راه های پیشه رو جهت فعالیت و مشارکت گسترده مشترکین برق را در استان کردستان هموارتر سازد.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1635

به "73 درصد از کل مشترکین برق در کردستان خوش مصرف هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "73 درصد از کل مشترکین برق در کردستان خوش مصرف هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید