شروع عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش فراوری در دیمزارهای آذربایجان شرقی

به گزارش بازی های اندروید، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از شروع عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش فراوری در دیمزارهای استان به وسیله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اطلاع داد.

شروع عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش فراوری در دیمزارهای آذربایجان شرقی

جلال رحیم زاده در گفت وگو با خبرنگاران، بیان نمود: در سالزراعی جاری نیز جهت حمایت از کشاورزان دیم کار و حفظ پایداری فراوری در مزارع دیم استان با هماهنگی و حمایت اقتصادی ستاد فرمان امام (ره)، صندوق بیمه محصولات کشاورزی نسبت به عقد قرارداد بیمه محصولات زراعی طرح جهش فراوری در دیمزارها اقدام می نماید.

وی اضافه کرد: از کلیه کشاورزان دیم کار استان درخواست می گردد تا با مراجعه به مدیریت های جهاد کشاورزی دهستان ها و شهرستان ها، برای اجرای طرح جهش فراوری مزارع خود نسبت به عقد قرارداد بیمه اقدام و از حمایت ها و تخفیف های شامل طرح استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی، وی به تفاهم نامه امضا شده بین وزارت جهادکشاورزی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره نمود و اضافه کرد: پشتیبانی اقتصادی، مساعدت در تامین بذر، سموم و کود بذرمال رایگان، آموزش و ترویج دانش و تجارب کشاورزی به بهره برداران و یاری به بیمه اراضی کشاورزی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این طرح است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1416

به "شروع عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش فراوری در دیمزارهای آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات بیمه گری محصولات زراعی ویژه طرح جهش فراوری در دیمزارهای آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید