آمریکایی ها دست به دامن یک آرسنالی شدند

به گزارش بازی های اندروید، تیم ملی ایران ساعت 22:30 فردا به مصاف تیم ملی امریکا می رود. این یکی از دو ملاقات پایانی گروه B است که سرنوشت صعود را تعیین خواهد نمود. شاگردان کی روش که بعد از شکست مقابل انگلیس، نمایش بسیار خوبی مقابل ولز داشتند، در پی تکرار همین روند مقابل امریکا به پشتوانه خط حمله قدرتمند خود هستند؛ این باعث می گردد تا روز بسیار سختی برای گلر آرسنال متصور باشیم.

آمریکایی ها دست به دامن یک آرسنالی شدند

یکی از بزرگترین جا های خالی فهرست تیم ملی امریکا برای جام جهانی مربوط به زک استفن است. گلر سابق سیتی، از سال 2020 به جایگاهی ثابت در تیم ملی کشورش دست یافت و ذخیره ای مطمئن برای ادرسون در سیتی بود. او برای داشتن فرصت بازی بیشتر در سال جام جهانی به صورت قرضی راهی میدلزبورو شد. این، اما کافی نبود و شاهد خط خوردن نام او از فهرست نهایی برهالتر بودیم.

سرمربی تیم ملی امریکا با کشیدن خط قرمز روی یکی از شناخته شده ترین اعضای تیمش ترجیح داد ترنر، جانسون و هوروات را به عنوان دروازه بان به قطر ببرد؛ انتخاب اول او مت ترنر بود؛ دروازه بان آرسنال در دو بازی نخست امریکا نمایش خوبی داشته و توانسته یک کلین شیت ثبت کند. او طی یک ماه اخیر در چهار بازی آرسنال به میدان رفت، اما در طول فصل هیچ گاه نتوانست جای رمزدیل را به عنوان گلر یک بگیرد. او که جانشینی مورد اعتماد برای استفن به شمار می رود در یک بازی یک گل خورده و در بازی دیگر کلین شیت نموده است.

حالا ترنر در آستانه حضور در یکی از حساس ترین ملاقات های عمر خود است. امریکایی ها حساب ویژه ای روی او باز نموده اند و امیدوار هستند که این دروازه بان 28 ساله بتواند برخلاف کیسی کلر (گلر امریکا در تقابل 1998 با ایران)، دروازه آن ها را مقابل ایران بسته نگه دارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 7 آذر 1401 بروزرسانی: 7 آذر 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1688

به "آمریکایی ها دست به دامن یک آرسنالی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها دست به دامن یک آرسنالی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید