آمریکا با ترکیب ناقص در المپیک؛ ایران و روسیه با نفرات کامل

به گزارش بازی های اندروید، تیم ملی آمریکا با ناکامی کشتی گیر 65 کیلوگرم خود در کشتی آزاد در آخرین مسابقه گزینشی، با ترکیب ناقص در بازی های المپیک توکیو شرکت خواهد نمود.

آمریکا با ترکیب ناقص در المپیک؛ ایران و روسیه با نفرات کامل

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه های المپیکش را کامل کرد. بعد از اینکه رضا اطری در 57 کیلوگرم، حسن یزدانی در 86 کیلوگرم و یدالله محبی در 125 کیلوگرم در مسابقات دنیای 2019 نورسلطان سهمیه المپیک را گرفتند، در مسابقه گزینشی آسیایی نیز امیرمحمد یزدانی در 65 کیلوگرم، یونس امامی در 74 کیلوگرم و محمدحسین محمدیان در 97 کیلوگرم با فینالیست شدن پیروز به کسب سهمیه شدند تا در سرانجام مسابقات گزینشی قاره ای، ایران تنها تیمی در کشتی دنیا باشد که در رشته آزاد سهمیه هایش را کامل نموده باشد.

در آن وقت این فرصت وجود داشت که تیم هایی که سهمیه شان کامل نشده در مسابقات گزینشی دنیای در صوفیه آخرین شانس شان را امتحان نمایند که آمریکایی ها باز هم در وزن 65 کیلوگرم پیروز به کسب سهمیه نشدند.

جردن اولیور آمریکایی در این رقابت ها مغلوب گاژیف شد و حالا آمریکایی ها بدون کشتی گیر 65 کیلوگرم به المپیک خواهند آمد، اما روسیه که در سنگین وزن به دنبال سهمیه المپیک بود با سرگئی کوزیرف سهمیه های تیم ملی کشورش را در رشته آزاد کامل کرد.

در سرانجام مسابقات کشتی آزاد گزینشی دنیای، اسامی 16 کشتی گیری که در هر وزن المپیک حضور خواهند داشت، تعیین شده است.

براین اساس دو کشور مدعی ایران و روسیه با 6 سهمیه کامل در این رقابت ها حضور خواهند داشت، اما آمریکا در 5 وزن نماینده دارد که البته همان 5 نماینده نیز همه شانس کسب سکوی المپیک هستند.

تیم های ترکیه، ژاپن و آذربایجان هم پیروز به کامل کردن سهمیه های خود نشده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1150

به "آمریکا با ترکیب ناقص در المپیک؛ ایران و روسیه با نفرات کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با ترکیب ناقص در المپیک؛ ایران و روسیه با نفرات کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید