اتهامات جدید آمریکا علیه دخالت روسیه در رای گیری پستی

به گزارش بازی های اندروید، وزارت امنیت داخلی آمریکا هشدار داده است که روسیه در حال تلاش برای لطمه زدن به اعتماد آمریکایی ها نسبت به امنیت و اعتبار رای گیری پستی است.

اتهامات جدید آمریکا علیه دخالت روسیه در رای گیری پستی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت امنیت داخلی آمریکا روز پنجشنبه با انتشار یک بولتن خبری-تحلیلی هشدار داد که روسیه تلاش می کند به اعتماد آمریکایی ها نسبت به امنیت و اعتبار رای گیری پستی لطمه بزند.

بر اساس این گزارش وزارت امنیت داخلی آمریکا اضافه نمود: روسیه احتمالا همچنان سعی خواهد کرد تا نقدها علیه رای گیری پستی را به طور فزاینده ای گسترش دهد و فرایندهای رای گیری را در بحبوحه شیوع ویروس کرونا تغییر دهد تا به اعتماد عمومی نسبت به فرایند برگزاری انتخابات، لطمه وارد کند.

این بولتن خبری-تحلیلی اضافه نمود: در اواسط ماه اوت رسانه های دولتی و وبگاه های نیابتی مورد حمایت دولت روسیه نقدها گسترده ای علیه رای گیری پستی منتشر کرده و مدعی شده اند که رای دهندگانی که واجد شرایط نیستند احتمالا در انتخابات شرکت خواهند کرد و بنابر این بخش مهمی از فرایند رای گیری، در برابر این نواقص آسیب پذیر خواهد بود.

این گزارش اضافه نمود: از ماه مارس تا به امروز رسانه های خبری روسی سعی کرده اند تا به اعتماد عمومی نسبت به رای گیری پستی لطمه بزنند و احتمال تقلب گسترده در انتخابات را مطرح کرده اند.

روسیه تا به امروز بارها ادعای دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده است.

ترامپ بارها رای گیری پستی را محکوم کرده است. وی بدون ارائه سند و مدرکی بارها مدعی شده است که دموکرات ها به دنبال تقلب و کلاهبرداری در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر از طریق رای گیری پستی هستند.

رای گیری به صورت پستی در آمریکا مساله جدیدی نیست، در سال 2016 میلادی از هر چهار رای یک رای به صورت پستی بوده است. کارشناسان بر این باورند که تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی در آمریکا بسیار نادر و استثنایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 719

به "اتهامات جدید آمریکا علیه دخالت روسیه در رای گیری پستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات جدید آمریکا علیه دخالت روسیه در رای گیری پستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید