اثبات سلامت محصولات کشاورزی ایران برای روس ها

به گزارش بازی های اندروید، معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن اشاره به از سرگیری صادرات فلفل دلمه ای به روسیه توضیح داد: طی سفر هیات روسی برای بازدید از مراکز تولیدی ایران به آنها ثابت کردیم محصولات کشاورزی ایران کاملا سالم است.

اثبات سلامت محصولات کشاورزی ایران برای روس ها

محمد مهدی برومندی، معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره از سرگیری صادرات فلفل دلمه ای به روسیه گفت: در سفری که ما به روسیه داشتیم با نهاد نظارت بر حقوق شهروندان و رفاه بشر این کشور جلسه ای را برگزار کردیم که در این جلسه تمام اسناد و مدارک مربوط به سلامت محصولات کشاورزی ایران به روس ها ارائه شد و ما اثبات کردیم سموم مورد استفاده در کشور ما مورد تأیید اتحادیه اروپاست و محصولات ایرانی کاملاً سالم هستند.

وی اضافه نمود: در پی این سفر یک جلسه و بیناری نیز با طرف روسی برگزار گردید که درباره همین مباحث مجدد بحث کردیم و قرار بر این شد که روس ها از واحدهای فراوریی ایران بازدید نمایند.

برومندی با اشاره به جلسه مسئولان وزارت جهاد کشاورزی با سفیر روسیه بیان کرد: در پی این جلسات روس ها اظهار داشتند آماده بازدید از مراکز فراوریی ایران هستند و ما نیز مقدمات کار را فراهم کردیم و منتظر هستیم این سفر انجام گردد. طرف روس ابتدا اظهار داشت که اوایل اسفند ماه را برای انجام این سفر در نظر دارد اما اصرار ما این بود که این بازدید در بهمن ماه انجام گردد و طی چند روز آینده تعیین خواهد شد زمان نهایی این بازدید چه چه وقتی خواهد بود؟

وی با اشاره به اینکه تمام مراکز فراوری، بسته بندی و آزمایشگاه ها برای بازدید هیأت روسی کاملاً آماده است، گفت: ایران 135 میلیون تن محصول فراوری می نماید که فقط 8 میلیون تن آن صادر می گردد بنابراین برای ما سلامت محصولات فراوریی بیش از هر کس دیگری اهمیت دارد.

برومندی با بیان اینکه بعد از سفر هیأت روسی به ایران و بازدید آنها از مراکز فراوری، صادرات فلفل دلمه از سر گرفته می گردد، اظهار امیدواری کرد: این سفر هر چه زودتر انجام گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1563

به "اثبات سلامت محصولات کشاورزی ایران برای روس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثبات سلامت محصولات کشاورزی ایران برای روس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید