اُرسی خانه ایران، به ایتالیا می رود

به گزارش بازی های اندروید، خبرگزاری خبرنگاران- اُرسی خانه ایران، در نمایشگاه بین المللی موزه دیزاین ایتالیا نمایش دراده می گردد.

اُرسی خانه ایران، به ایتالیا می رود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مسابقه آ دیزاین، عظیم ترین و مطرح ترین جایزه بین المللی طراحی در دنیاست که هر ساله طراحان خلاق کشور های دنیا در رشته های مختلف در این مسابقه که در شهر کوموی ایتالیا برگزار می گردد، شرکت و برای کسب جوایز آن رقابت می نمایند.

آنچه بر اعتبار این مسابقه نسبت به سایر مسابقه های بین المللی طراحی می افزاید، فرایند داوری آثار است، زیرا این مسابقه در چندین مرحله و با مشارکت بیش از 170 کارشناسان حرفه ای از سراسر دنیا، شامل چهره های دانشگاهی، مدیران شرکت های عظیم، مهندسان و برجستگان رشته های مختلف، برندگان جوایز دوره های گذشته و مدیران برند های معتبر دنیا داوری می گردد.

طرح ساختمان مسکونی اُرسی خانه از ایران، سال 2016 برنده مدال برنز مسابقه آ دیزاین در بخش معماری، ساختمان و سازه شد و حالا قرار است این ساختمان مسکونی در نمایشگاه بین المللی موزه دیزاین به نمایش درآید.

نمایشگاه بین المللی موزه دیزاین به منظور حمایت و معرفی آثار برجسته حوزه معماری و طراحی دنیا، از 15 اکتبر تا 15 نوامبر 2020 و به مدت یک ماه در شهر کوموی ایتالیا برگزار می گردد و فرایند برگزاری آن به این صورت است که برندگان دوره های مختلف جایزه دنیای آ دیزاین آنالیز می شوند و برگزیده ها به نمایش درمی آیند.

نیما کیوانی معمار و طراح این ساختمان گفت: شاخصه اصلی ساختمان اُرسی خانه همان طور که از نامش پیداست، زنده کردن پنجره اُرسی به شکل مدرن آن است. به عبارتی می توان این طرح را نگاهی تازه در نگرش کاربردی به معماری ایرانی دانست.

به گفته این معمار ایرانی در طرح این بنا، همچنین به معماری خانه های سنتی ایران به ویژه خانه های شهر کاشان و هندسه فضایی و نقش گیاه، آب، نور و قاب بندی و شفافیت در معماری ایرانی توجه ویژه ای شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 716

به "اُرسی خانه ایران، به ایتالیا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اُرسی خانه ایران، به ایتالیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید