کلیساهای مرموز در گوا

به گزارش بازی های اندروید، 4 جای دیدنی در جزیره زیبای گوا

در مورد گوا حرف بسیار است. این جزیره زیبای هند گردشگران زیادی را هر ساله به خود جذب می کند. با خبرنگاران باشید و از جاذبه های این جزیره زیبا بیشتر بدانید:

کلیساهای مرموز در گوا

کلیسای سن کاجتان

در فاصله 10 کیلومتری از ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا و 27 کیلومتری از ایستگاه راه آهن واسکودوگاما، کلیسای سن کاجتان رو به روی کلسیای جامع Se در Old Goa قرار گرفته است. این مکان بخشی از محل میراث جهانی یونیسکو است (کلیساها و دیرهای Goa).

کلیسای سن کاجتان با طراحی اولیه قصر سلطنتی از سن پتر در رم ساخته شده است. کلیسای سن کاجتان، تنها کلیسای گنبدی باقی مانده در Goa است که توسط راهبان ایتالیایی فرقه تیاتین ها ساخته شد و توسط پاپ اوربان سوم برای تبلیغ مسیحیت در قلمروی Golconda فرستاده شدند.

دیر آگوستین

در فاصله 8 کیلومتری از ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا، 27 کیلومتری از ایستگاه راه آهن واسکودوگاما و 23 کیلومتری ماپوسا، کلیسا و دیر آگوستین در Old Goa قرار گرفته است. یکی از مکان های گردشگری Goa است. این مکان بخشی از محل میراث جهانی یونیسکو است (کلیساها و دیرهای Goa).

این کلیسا هشت نمازخانه با تزئینات زیاد و چهار محراب و دیر با اتاق های بسیار دارد. امروزه می توان ویرانه های آن را اطراف برج دید.

ویرانه های کلیسای سن آگوستین به نام کلیسای Nossa Senhora da Graca نیز شناخته می شود که جاذبه گردشگری بسیار معروف و یکی از تماشایی ترین آثار تاریخی در Goa است.

کلیسای our lady of rosary

در فاصله 9 کیلومتری ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا، 27 کیلومتری ایستگاه راه آهن واسکودوگاما و 36 کیلومتری ایستگاه قطار مارگائو، کلیسای Our Lady of Rosary قدیم ترین کلیسا در Old Goa است. این مکان بخشی از محل میراث جهانی یونیسکو است (کلیساها و دیرهای Goa).

این کلیسا مثالی عالی از معماری سبک Manueline از پرتغال قدیم است. با پنجره های نزدیک سقف و برج های مدور، کلیسا بیشتر شبیه به قلعه نظامی است. کلیسا، ایوان دو طبقه دارد. با لاتریت ساخته شده است و با ساروج آهکی گچ کاری شده است. ایوان و نمای خارجی کلیسا، برج های مدور در هر طرف با صلیبی روی راس دارد.

کلیسای سن فرانسیس assisi

در فاصله 9.2 کیلومتری از ایستگاه اتوبوس پانجیم کادامبا، 27 کیلومتری ایستگاه راه آهن واسکودوگاما و 22 کیلومتری ماپوسا، کلیسای سن فرانسیس Assisi نزدیک کلیسای جامع Se در Old Goa قرار گرفته است. یکی از مکان های گردشگری اصلی در Goa است. این مکان بخشی از محل میراث جهانی یونیسکو است (کلیساها و دیرهای Goa).

نمای جنوبی کلیسا، سالنی با سه نمازخانه در دو طرف، یک محل کر در طبقه اول، یک محراب اصلی و دو محراب دیگر دارد. برج ناقوس و مکان ظروف مقدس در شمال محراب اصلی هستند که امروزه مشاهده می کنید ساختمان موزه باستان شناسی در واقع ادامه دیر کلیسا است.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 44

به "کلیساهای مرموز در گوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیساهای مرموز در گوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید