افشای تصاویر Galaxy S22 با دوربین 200 مگاپیکسلی

به گزارش بازی های اندروید، در روز های اخیر وبسایت فناوری LetsGoDigital رندر های مفهومی گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ، یعنی Galaxy S22 را که توسط Technizo Concept خلق شده اند، فاش نموده است. نکته قابل توجه این تصاویر مفهومی، تأیید این نکته است که سامسونگ میخواهد توجه ویژه ای بر قابلیت دوربین گوشی های خود داشته باشد و به همین دلیل است که جدیداً همکاری خود را با کمپانی ژاپنی Olympus شروع نموده است تا از دوربین های ساخت این شرکت استفاده کند.

افشای تصاویر Galaxy S22 با دوربین 200 مگاپیکسلی

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت gizmochina، به نظر می رسد در سال های اخیر ویژگی های پیشرفته در گوشی های هوشمند پرچمدار به نقطه اشباع رسیده اند و اکنون بسیاری از سازنده گان تصمیم گرفته اند تا تمرکز خود را بر روی تجربه هایی که کاربران می توانند از گوشی ها دریافت نمایند، قرار دهند. در این میان یکی از جنبه هایی که برای بسیاری از فراورینمایندگان اولویت پیدا نموده، ارائه بهترین تجربه عکاسی با یک دوربین مناسب است. بر همین اساس بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند، در حال همکاری با سازندگان عظیم دوربین و لنز های جدید برای بهینه سازی تجربه عکاسی با دستگاه های برجسته خود هستند. برند هایی مانند نوکیا و هواوی مدتی است که این کار را شروع نموده اند و اکنون شرکت های بیشتری در این جهت قرار گرفته اند. برای مثال وان پلاس اخیراً با همکاری با شرکت سوئدی Hasselblad، برای ساخت دوربین های سری OnePlus 9 از این رویکرد پیروی نموده است.

اما غول الکترونیکی کره جنوبی، یعنی سامسونگ نیز به نظر می رسد از این رویکرد عقب نماند چراکه اخیراً شایع شده بود این شرکت برای فراوری گوشی های هوشمند Galaxy خود با شرکت Olympus مستقر در ژاپن همکاری خواهد نمود تا تجربه عکاسی کاربران خود را بهبود ببخشد. به دنبال این خبر، به سرعت این شایعه منتشر شد که ماژول دوربین پرچمدار آینده سامسونگ، یعنی Galaxy S22 توسط شرکت Olympus ساخته خواهد شد و حالا این شایعه رنگ واقعیت بیشتری به خود گرفته است.

اواخر هفته گذشته وبسایت فناوری LetsGoDigital رندر های مفهومی گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ Galaxy S22 را که توسط Technizo Concept خلق شده بود، منتشر کرد. این تصاویر خلق شده بر اساس اخبار منتشر شده از همکاری سامسونگ با شرکت Olympus طراحی شده و جنبه مفهومی دارد، بنابراین طرح واقعی پرچمدار جدید سامسونگ ممکن است با این تصاویر مفهومی متفاوت باشد. با این حال به نظر می رسد این تصاویر ما را با آنچه قرار است در آینده از این پرچمدار این غول کره ای انتظار داشته باشیم، آشنا سازد.

این تصاویر رندر، در نگاه نخست یک سنسور عظیم دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی را در یک ماژول مستطیل شکل در گوشه بالا و در سمت چپ نشان می دهد. چند سنسور دیگر نیز وجود دارند که در زیر سنسور اصلی قرار گرفته اند. بهره گیری از یک لنز عظیم می تواند کیفیت عکس را به شدت بهبود بخشد، چراکه می تواند نور بیشتری را دریافت کند. استفاده از چنین دوربینی برای گوشی های پیشرفته سامسونگ، چندان دور از انتظار نبود. اخیراً نیز سامسونگ اعلام نموده بود که در حال توسعه یک سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی می باشد که قرار است به عنوان جانشین حسگر 108 مگاپیکسی موجود در Galaxy S21 Ultra بکار گرفته گردد.

استفاده از چنین دوربین های قدرتمندی نیز شایعه همکاری سامسونگ با شرکت Olympus بیش از پیش تقویت می نماید. اعتقاد بر این است که سامسونگ Galaxy Z Fold 3، گوشی هوشمند تاشو آینده این شرکت که قرار است در جولای یا آگوست امسال عرضه گردد، می تواند اولین دستگاهی باشد که از یک ماژول دوربین با همکاری سامسونگ و Olympus طراحی شده، بهره بگیرد. در حالی که شایعات و گزارش ها در خصوص این همکاری سامسونگ و Olympus به صورت گسترده ای در فضای آنلاین منتشر می گردد، این دو شرکت هنوز این موضوع را تأیید ننموده اند. با این حال حدس زده می گردد که سامسونگ در رویداد آینده Galaxy Unpacked که در تاریخ 28 آوریل برگزار می گردد، این موضوع را رسماً اعلام کند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1137

به "افشای تصاویر Galaxy S22 با دوربین 200 مگاپیکسلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر Galaxy S22 با دوربین 200 مگاپیکسلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید