اپل برگزاری رویداد 9 آبان را رسما تأیید کرد؛ معرفی مک های تازه

به گزارش بازی های اندروید، شب گذشته اپل رسما بیان کرد که رویداد تازه این شرکت در تاریخ 9 آبان برگزار می گردد. البته برخلاف ساعت همیشگی رویداد های این شرکت، این مراسم بامداد سه شنبه هفته آینده ساعت 3:30 نیمه شب به وقت ایران برگزار خواهد شد. بعلاوه در این رویداد هیچ خبری از حضار نخواهد بود و تمام مراسم صرفا به صورت مجازی برگزار می گردد. طبق گزارش های منتشر شده، در این رویداد با مک های تازه روبرو می شویم.

اپل برگزاری رویداد 9 آبان را رسما تأیید کرد؛ معرفی مک های تازه

در خصوص محصولات نوی که قرار است معرفی شوند، گزارش ها از احتمال معرفی نسل نو آی مک و مدل های نو مک بوک پرو 14 و 16 اینچی خبر می دهند. در این میان هنوز معین نیست که آیا اپل میخواهد از چیپست نو M3 رونمایی کند یا نه. به احتمال زیاد تا زمان برگزاری این رویداد، جزئیات بیشتری از این محصولات فاش خواهد شد و بزرگ ترین سوالی که در خصوص آن ها وجود دارد، مربوط به بهره گیری یا عدم بهره گیری از چیپست های سری M3 است.

اپل برای این مراسم، شعار تبلیغاتی Scary fast را انتخاب نموده که ممکن است به سرعت بیشتر چیپست M3 اشاره داشته باشد. از سوی دیگر انتخاب اصطلاح Scary یا ترسناک، مربوط به این است که مراسم یک روز پیش از جشن هالووین برگزار می گردد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1814

به "اپل برگزاری رویداد 9 آبان را رسما تأیید کرد؛ معرفی مک های تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برگزاری رویداد 9 آبان را رسما تأیید کرد؛ معرفی مک های تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید