تور ارزان کوالالامپور: راهنمای خرید در مجتمع های تجاری کوالالامپور

به گزارش بازی های اندروید، کوالالامپور شهری است که به داشتن مراکز خرید لوکس و جهانی خود می بالد. خیلی از این مراکز خرید تنها مجموعه ای از مغازه ها و بوتیک ها نیستند بلکه خود تجربه ای تازه در سفر به مالزی محسوب می شوند. این مراکز خرید دارای استادیوم، نمازخانه و امکاناتی دیگر هستند. مردم مالزی عاشق خرید کردن هستند و از گرمای هوای مالزی به مراکز خرید خنک پناه می برند. در این مراکز خرید می توانید از صنایع دستی گرفته تا کالاهای لوکس و آخرین گجت ها را پیدا کنید. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا راهنمای خرید در مالزی و شهر کوالالامپور را بخوانید و با بعضی از برترین مجتمع های تجاری کوالالامپور آشنا شوید.

تور ارزان کوالالامپور: راهنمای خرید در مجتمع های تجاری کوالالامپور

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

مجتمع های تجاری کوالالامپور

بانگسار ویلیج 1 و 2

بانگسار ویلیج درواقع دو مرکز خرید هستند که به وسیله یک پل هوایی به یکدیگر متصل شده اند. این مرکز خرید در قلب محله بانگسار قرار گرفته است. این مرکز خرید در میان مردم محلی و گردشگران محبوبیت زیادی دارد. بانگسار ویلیج 1 بیشتر مخصوص خانواده ها است و دارای مغازه های متنوعی از لوازم منزل گرفته تا لباس بچه ها است. بانگسار ویلیج 2 از طرفی دیگر دارای رستوران های مدرن و کالاهای لوکس از برندهای مطرح مد در دنیا است.

مید ولی مگامال Mid Valley

این مرکز خرید یکی از بزرگ ترین مراکز خرید در جنوب شرقی آسیا و یکی از معروف ترین مجتمع های تجاری کوالالامپور محسوب می گردد. مید ولی مگامال در سال 1999 تاسیس شد و اکنون دارای بیش از 400 مغازه از بوتیک های مد و لباس گرفته تا لوازم منزل و رستوران و سینما است. به علاوه یک مرکز تفریحی بزرگ در این ساختمان وجود دارد که بعضی از معروف ترین نمایشگاه های شهر در آن برگزار می شوند. از غرفه دستفروشان در طبقه پایین حتما تماشا کنید تا بتوانید بعضی از مقرون به صرفه ترین لوازم سنتی مالزیایی را بخرید. جاذبه های گردشگری مالزی

گاردنز مال

مرکز خرید گاردنز مال به وسیله یک پل و یک زیرگذر به مرکز خرید مید ولی مگامال متصل می گردد. این مرکز خرید هم یکی از مدرن ترین و لوکس ترین مراکز خرید کوالالامپور است و مکانی ایده آل برای افرادی است که عاشق مد و لباس هستند. بعضی از معروف ترین برندهای دنیا مانند گوچی، هرمس و بربری در این مرکز خرید محصولات خود را به فروش می رسانند. از دیگر ویژگی های این مرکز خرید می توان به یک رستوران ژاپنی به نام سو اوماکاسه و و یک سینمای شیک اشاره نمود. بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

نو سنترال

این مرکز خرید مکانی برای خرید و تفریح است که هم در میان مردم محلی و هم گردشگران معروفیت زیادی دارد. یکی از ویژگی های جالب این مرکز خرید این است که به عنوان محلی برای تردد هم استفاده می گردد و روزانه افراد زیادی از این مرکز خرید برای عبور و مرور استفاده می نمایند. در این مرکز خرید می توانید محصولاتی از برترین برندهای بین المللی بخرید و غذاهایی از سراسر دنیا را امتحان کنید. به علاوه، می توانید از خدمات تبدیل ارز هم بهره مند شوید.

سنترال مارکت

گذرگاه باشکوه؟ حال و هوای محلی؟ کالاهای وینتیج و قدیمی؟ این مرکز خرید همه این ها را در اختیار دارد. سنترال مارکت همان جایی است که می تواید سوغات مالزی را بخرید تا خطرات خوش سفر به مالزی را برای شما تداعی نمایند. این ساختمان تاریخی در سال 1888 به عنوان یک بازار مواد غذایی کار خود را شروع کرد و از آن موقع تا به امروز سبک آرت دکوی خود را حفظ نموده است. ساختمان تاریخی این مرکز خرید نقش مهمی را در میراث تاریخی و معماری مالزی ایفا می نماید.

پاویلیون

یکی از مجتمع های تجاری کوالالامپور ، مرکز خرید پاویلیون است که در قلب بوکیت بینتانگ واقع شده. مکانی ایده ال برای افرادی است که در پی آخرید مد روز و خرید کالاهای مدرن و لوکس هستند. این مرکز خرید قطب مُد در مالزی محسوب می گردد و برندهای مطرحی چون ژیوانشی، کارتیه و سنت لارنت محصولات خود را در آن به فروش می رسانند. هفته مد مالزی هم در این مرکز خرید برگزار می گردد و آثار بعضی از برترین طراحان مالزی در آن به نمایش گذاشته می گردد. خرید بلیط هواپیمای تهران کوالالامپور

سوریا کی ال سی سی Suria KLCC

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی که در میان برج های دوقلوی پتروناس قرار گرفته، یکی از معروفترین مراکز خرید کوالالامپور محسوب می گردد. این مرکز خرید حدود 1.5 میلیون متر مربع مساحت دارد و مکانی برای خرید از برندهای مطرح دنیای مانند الکساندر مک کوئین، تاپ شاپ و … است. این مرکز خرید یکی از مراکز ایده آل برای سفرها و گردش های خانوادگی هم به شمار می آید.

پلازا لو یات

افرادی که به گجت ها و دنیای کامپیوتر و لوازم الکترونیک علاقه دارند حتما باید سری به مرکز خرید پلازا لو یات بزنند. یکی از بزرگ ترین مراکز خرید کوالالامپور و یا حتی مالزی که به محصولات(IT) اختصاص داده شده همین مرکز خرید است و در آن می توانید آخرین محصولات الکترونیک، از لپ تاپ گرفته تا گوشی و دوربین را بخرید. اگر پس از ساعت ها گردش و خرید در مجتمع های تجاری کوالالامپور خسته شدید، رستوران ها و کافه های پلازا لو یات می توانند خستگی را از تن شما خارج نمایند.

سونگی وانگ پلازا

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا یکی از قدیمی ترین مجتمع های تجاری کوالالامپور محسوب می گردد که هم در میان مردم محلی و هم در میان گردشگران محبوبیت زیادی دارد. دلیل این محبوبیت قیمت های مناسب این مرکز خرید است. جوانان زیادی به این مرکز خرید می آیند و اجناس باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری می نمایند. بوتیک های لباس، لوازم الکترونیک و غرفه های اکسسوری، اسباب بازی و … از ویژگی های این مرکز خرید هستند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 1392

به "تور ارزان کوالالامپور: راهنمای خرید در مجتمع های تجاری کوالالامپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کوالالامپور: راهنمای خرید در مجتمع های تجاری کوالالامپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید