کرونا در اروپا، از هشدار درباره تکمیل ظرفیت بخش های آی سی یو آلمان تا اوضاع بحرانی فرانسه

به گزارش بازی های اندروید، جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا نشان می دهد که پزشکان آلمانی درباره تکمیل ظرفیت پذیرش بخش های آی سی یو در سه هفته آینده هشدار داده اند و شمار مبتلایان روزانه در فرانسه هم رکورد بالای بیش از 86 هزار نفر را ثبت نموده است.

کرونا در اروپا، از هشدار درباره تکمیل ظرفیت بخش های آی سی یو آلمان تا اوضاع بحرانی فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا در اروپا همچنان بحرانی حل نشده باقی مانده و مرتبا بر ابعاد آن افزوده می گردد.

واکسیناسیون کادر درمان اولویت مرکل

جدیدترین خبرها حاکی از آن است که آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان اعلام نمود که ابتدا از واکسنی که بی صبرانه منتظر آن است برای محافظت از سیستم بهداشتی کشور استفاده خواهد نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که اولین واکسن کرونا در کشور به زودی تایید گردد. وی همچنین تزریق واکسن کرونا را اختیاری دانست که هیچ اجباری برای آن در کشور وجود ندارد.

حدود 86 هزار ابتلای روزانه در فرانسه

شمار قربانیان کرونا در فرانسه از مرز 40 هزار نفر عبور کرد. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در این کشور که روز شنبه اعلام شد در عرض 24 ساعت 306 نفر در این کشور در اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند. شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه هم رکورد بالای جدیدی را ثبت نموده و بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در 24 ساعت 86852 نفر در فرانسه به کرونا مبتلا شده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

افزایش چشمگیر بیماران بستری در بخش های آی سی یو در فرانسه

با توجه به افزایش چشمگیر مبتلایان به کرونا در فرانسه ترس از کاهش ظرفیت پذیرش بیمارستان ها افزایش پیدا نموده است. در حال حاضر حدود 4410 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه فرانسه بستری هستند در حالی که در اوایل هفته تعداد آن ها 3721 نفر بود.

از اواخر اکتبر در فرانسه یک قرنطینه سراسری برای مهار کرونا اعمال شده است.

حدود 40 هزار ابتلای روزانه در ایتالیا

شمار مبتلایان روزانه در ایتالیا هم رکورد تازه ای را ثبت نموده و بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی در عرض 24 ساعت 39811 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 425 نفر هم در این ابتلا جان داده اند.

اعتراضات ضد محدودیت های کرونایی در آلمان منحل شد

در لایپزیگ آلمان هم هزاران نفر علیه محدودیت های کرونایی اعتراض کردند که پلیس این تجمع اعتراضی را افراط گرایانه ارزیابی نموده و آن را منحل کرد. بیشتر معترضان قواعد فاصله گذاری و استفاده از ماسک را رعایت نمی کردند.

رسانه ها از وقوع بعضی ناآرامی ها و درگیری ها در جریان این اعتراضات خبر داده اند.

بالاترین رکورد مبتلایان روزانه در اتریش

اتریش هم رکورد تازه ای را در آمار مبتلایان روزانه ثبت نموده است. بر اساس اطلاعات نهادهای بهداشتی این کشور در روز شنبه حدود 8421 نفر در این کشور در عرض 24 ساعت به کرونا مبتلا شدند و 37 نفر هم در اثر این ابتلا جان خود را از دست دادند.

بیش از 16 هزار ابتلای روزانه در آلمان

انستیتو رابرت کخ آلمان هم از 16017 ابتلای جدید به کرونا در عرض 24 ساعت خبر داده است.

پر شدن روزافزون کلینیک های بلژیک

در بلژیک هم که به شت تحت تاثیر بحران کرونا قرار گرفته حدود هزار بیمار کرونایی از اوایل اکتبر به دلیل پر شدن ظرفیت بعضی بیمارستان ها به کلینیک های دیگر منتقل شده اند و 24 بیمار کرونایی هم به آلمان منتقل شده اند. بلژیک با توجه به جمعیتی که دارد یکی از کشورهای با بیشترین نرخ ابتلا به کرونا در اروپا محسوب می گردد. در این کشور با حدود 11.5 میلیون نفر سکنه تا به حال حدود 488 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و بیش از 12 هزار نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست می دهند.

25 هزار ابتلای روزانه در انگلیس

نهادهای بهداشتی انگلیس هم خبر دادند که در عرض 24 ساعت حدود 25 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 413 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داد ه اند.

بازار کریسمسی در ایتالیا وجود نخواهد داشت

در ایتالیا شهروندان باید در امسال میلادی از رفتن به بازارهای کریسمس انصراف دهند چرا که هیچ بازارچه کریسمسی برگزار نخواهد شد. این طرح برای مهار کرونا در این کشور در دستور کار قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

هشدار پزشکان آلمانی درباره تکمیل ظرفیت بخش های آی سی یو

پزشکان آلمانی هم هشدار داده اند که در سه هفته آینده همه تخت های مراقبت های ویژه در آلمان پر خواهد شد. به گفته آن ها قرنطینه اعمال شده در آلمان هم نمی تواند از این مسئله جلوگیری کند.

کاهش تردد قطارها بین لهستان و آلمان

دویچه بان آلمان هم اعلام نموده است که تردد قطارها بین آلمان و لهستان از روز یکشنبه تنها به میزان محدود امکان پذیر است. این تصمیم برای مهار کرونا اتخاذ شده است.

منع ترددهای شبانه در پرتغال اعمال می گردد

برای مبارزه با شیوع کرونا در پرتغال هم از روز دوشنبه منع تردد های شبانه در بخش های وسیعی از این کشور اعمال می گردد. این خبر را نخست وزیر پرتغال شب گذشته اعلام نموده و تاکید نمود که این اقدام تا دو هفته در کشور برقرار خواهد بود.

وی تاکید نمود که تنها راه برای تحت کنترل درآوردن این بیماری انصراف از دورهمی های اجتماعی است.

جدیدترین آمار ابتلا به کرونا در کشورهای مهم اروپایی

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد که کرونا در اروپا همچنان با سرعت در حال گسترش است و تا به حال در فرانسه 1748705 نفر به کرونا مبتلا شده و 40169 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در اسپانیا هم تا به حال 1388411 نفر به کرونا مبتلا شده و 38833 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

جدیدترین آمارها نشان می دهد که در انگلیس هم تا به حال 1171441 نفر به کرونا مبتلا شده و 48888 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

در ایتالیا هم تا به حال 902490 نفر به کرونا مبتلا شده و 41063 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان داده اند.

در آلمان هم بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال 658481 نفر به کرونا مبتلا شده و 11435 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: droidgamers.ir شناسه مطلب: 793

به "کرونا در اروپا، از هشدار درباره تکمیل ظرفیت بخش های آی سی یو آلمان تا اوضاع بحرانی فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از هشدار درباره تکمیل ظرفیت بخش های آی سی یو آلمان تا اوضاع بحرانی فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید